This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Nootdorp 2002

Originally posted by Joor


Jij hebt het al bepaald ?

Ik ga wel naar Lelystad, maar of ik eerder nog naar andree meetings ga? Ben een beetje huiverig voor politie e.d.

Orhan wou wel een x gaan, anders de zip van fabian

Ach ja, anders gaan we gewoon voor de gezelligheid en het bier ofzo. Ik kan toch wel van de Storm genieten op coenecoop!!
 

Mail maar wat er ge-upped moet.
 
Originally posted by Joor


Ding sputterde als de tering, enig idee?

Verder waren er het meeste Typhoon's en SR's
ja carb afstelling, kheb nog wat sproeiers gewisseld maar dat mocht niet baten. Ik weet nu ongeveer waar ik het moet gaan zoeken dus ik heb nog genoeg te doen
 
Originally posted by Freezer
zoetermeer crew had zich wel bewezen door fietsend aan te komen

als je maar niet denkt, dat dat de volgende meeting (die waarschijnlijk verder weg is) weer gebeurd....

was behoorlijk brak van dat stuk fietsen (20 km in 25 minuten....pronk-tjoening wou ff aan z'n conditie werken ofsow )
 
Originally posted by Freezer
zoetermeer crew had zich wel bewezen door fietsend aan te komen

HAHAHA groot gelijk , ik zou misschien ook ff lans komen met mijn sr alleen had ik toen me ontsteking nog niet .
 
Van mij mag er binnenkort nog wel zoiets gedaan worden.

Maybe leuk om dan iets meer snelle scoots uit te nodigen. En het zou ook leuk zijn als iedereen ze scoot ook rijdend heeft :X

Maargoed, nu kan het misschien nog een keer, over een maand ofzo dan is het weer te klote om nog zoiets te doen.
 
Ik ben wel voor. Heb alleen ook mijn scoot niet af maar ga dan wel filmen.
 
Idd, waar blijven de filmpjes en pics!!

[offtopic]
Cozmo hoe staat het met de scoot? Al een beetje vorderingen??
 
Originally posted by -=MOL=-
Idd, waar blijven de filmpjes en pics!!

[offtopic]
Cozmo hoe staat het met de scoot? Al een beetje vorderingen??
[offtopic]
Ik heb vandaag wat draadjes weggehaald en mijn km. teller en zooi. Verder..... mja geen speciale vorderingen het gaat echt te langzaam.
[offtopic]
 
Hup bas! schiet eens op met die nieuwe pc man Trouwens....een meeting ter Aar lijkt me ook wel leuk.....is opzich nog best wel aan te fietsen 8)
 
Originally posted by -=MOL=-
Lol, dan neem ik ook de fiets (mee achterin de auto).

VET......wheelie-contest houden , ik neem de fiets dan wel ff achterop mee op de scooter (waarmee ik hoop te komen)