This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Nijmegen Zondag 28 Maart

Status
Not open for further replies.

pollik

Well-Known Member
Type: Illegaal
Plaats: Nijmegen
Datum: Zondag 28 maart
Tijd: 14.00
Geplande Activiteiten:
-Sprints enz.

Terein Informatie:
- Pieckelaan. Een lange weg

Opmerkingen:
- niet door elkaar rijden
- respect tonen voor elkaar
- hou het gezellig

ROUTEBESCHRIJVING:

Anac brug over dan rechts, rechtdoor dan bij stoplichten links, dan zo een bochtje om, dan rechtdoor, kom je bij een kerk daarvoorbij, dan links, dan rechts, rechtdoor kom je op zo'n kruising en daar is de pieckelaan

Last edited:
nee is niet bij de wielerbaan, omdat daar vorige keer woutuh zijn gekomen houden we daar geen meetings meer. de Pieckelaan is in het boerengat richting beuningen. kan je opzoeken via routenet.nl

Het is politie....geen "woutuh". Daar erger ik me dood aan. De politie doet gewoon zijn werk. Dat die werkzaamheden nu eenmaal niet in jouw "straatje passen" hoef je nog niet op ze af te geven. Als jij respect voor hun toon, doen zij dat ook voor jou.

Voor de rest. Houd het rustig, zodat je geen negatieve publiciteit kan krijgen.

ach man, politie agenten zijn gewoon gehersenspoelde ziekehuizen, moederskindjes, landverraders, enz enz. Geen geziek met het is hun werk, ik vind het al erg zat dat politieagenten mensenrechten hebben. maar om nu even niet off-topic te gaan. worden er veel snelle scoots verw8 op die meeting

omdat er vorige keer politiemensen aanwezig waren! hahaha en vanaf nu graag ontopic!!

Het is bijna cker dat Dangelo aanwezig zal zijn met Manston2 getuned, hr2 uitlaat en 28mm cabr. Ik denk dat Jorg ook wel aanwezig is met zijn Manston, team 2003 uitlaat. Verders misschien nog een paar uit malden zoals Bobby met mhr speed, maar dat kan Jorg beter zelf zeggen. en Kevin uit groesbeek komt ook met mhr speed, c20, 28mm cabr

lol die dangelo IS toch DE snelste van nijmegen
dan wordt nijmegen er duzz uitgereden door ELST
maja in elst rijd ook meer snel dan in nijmegen volgens mij ... ECHT snel dan hea
L@terzz

Was ook nie veel tebeleven... met een stuk of 30 scooters bij mekaar staan.

Later toen er wouten kwamen ging ie verder bij de wielerbaan daar heeft dangelo een paar rondjes gereden, was ook de enige snelle scooter die er was.

yep that's me maar ik weet niet hoe ik ze hierop krijg. ik heb ook filmpjes enzo, foto's staan wel op andere forum. maarja nu zondag wordt het wel beter, dan zouden er meer ZEER snelle komen. Dangelo was idd de enige snelle, alleen jammer dat ie problemen had met z'n cabr en keerringen. er was nog wel een gozer op een beta met mhr team alleen moest zijn cilinder inrijden. reed met bida s2 uitlaat, omdat zijn yasuni c16 verlast moet worden.

maja See Ya All Sunday Again

Status
Not open for further replies.