Meeting Nijmegen 29 Februari

ik ga wel checken....kwas r ook bij toen dat gebeurde en die mensen die zijn er wel elke meeting.....mensen sonder scooter en die je dan uit kome dagen.....ik kom wel ff kijken,maar mijn scoot is dan nog niet klaar....duss...

ik ben er net ff geweest en de baan ziet er goed uit. op de plek waar de sprintbaan komt is het asvalt behoorlijk droog!! dus er kan lekker gesprint worden! alleen maar zonneschijn vandaag en morgen hele dag! op de plek waar iedereen staat en daarvoor ligt nog wel wat sneeuw en ijs

Last edited:
opkomst: RsB TuningTeam is er na de testbank....
TuningTeam uit Elst waarschijnlijk.....
Gezien het weer van vandaag belooft het veel goeds....zolang het droog is wordt het morge chill.....

Komt D'angelo ook?Enne de Malaguti van Huysman?

ja D'angelo zei dat ie ook cker weten kwam op zijn rox!

welke Malaguti bedoel je? ik weet niet of je huisman bedoeld maar das de oude malaguti van Jorg en die heeft nu een snelle zip en die komt ook!

Wat een buttmeeting was t deze keer....al die snelle scootsbleve in arnhem hange....enne kome er ook nog ff wouten aansette op de meeting.....volgende keer meote we beter organisere en vergunning regele.....ik wil wel meehelpen met organisere....andere vrijwilligers?

ja ik wil ook wel meehelpen dit was idd een buttmeeting!! is nog nooit zo saai geweest!! en idd die woutuh verpeste alles!! en ey DM_Tuning was jij niet op je scoot dan?

Yoow mensen....ik zie dat er veel belangstelling is voor een egt goed georganiseerde meeting in nijmegen.....als ieder nou even een pm stuurt met sn email of msn erbij dan spreek ik jullie allemaal ff aan en proberen we samen wat te regelen.....ik bel deze week messchien even gemeente op of er mogelijkheid is voor een vergunning......want nu ben ik bang dat die wouten elke zondag wel even langs komen hoppen....enne volgende keer moet iedereen wel komen want de enigste snelle coot die er was was Jorg en de rest was nix.....naast die zwarte Aerox die reej ook wel.....maarre mijn scoot staat nu nog in de schuur....ben besug met een projectje.....Aerox project DM.....zeg er nog nie veel over.....maar deze zal er denk ik ok zijn op de volgende meeting,maar ik neem er deze x wel mn tijd voor....Btje een budget scoot maar in de zomer gaatdie vliegen.....ik hoor t wel van mensen die interesse hebbe in een georganiseerde meeting in Nijmegen.....

Meeting

Ik heb wel intresse om mee te helpen met de meeting.
Ik wou zondag ook komen maar me scooter licht nog steeds helemaal uitelkaar en me kappen moeten nog worden gespoten.
voeg me maar toe op msn david_12th@hotmail.

Back