Meeting Nijmegen 29 Februari

Originally posted by DM_Tuning
Yoow mensen....ik zie dat er veel belangstelling is voor een egt goed georganiseerde meeting in nijmegen.....als ieder nou even een pm stuurt met sn email of msn erbij dan spreek ik jullie allemaal ff aan en proberen we samen wat te regelen.....ik bel deze week messchien even gemeente op of er mogelijkheid is voor een vergunning......want nu ben ik bang dat die wouten elke zondag wel even langs komen hoppen....enne volgende keer moet iedereen wel komen want de enigste snelle coot die er was was Jorg en de rest was nix.....naast die zwarte Aerox die reej ook wel.....maarre mijn scoot staat nu nog in de schuur....ben besug met een projectje.....Aerox project DM.....zeg er nog nie veel over.....maar deze zal er denk ik ok zijn op de volgende meeting,maar ik neem er deze x wel mn tijd voor....Btje een budget scoot maar in de zomer gaatdie vliegen.....ik hoor t wel van mensen die interesse hebbe in een georganiseerde meeting in Nijmegen.....

Jij denkt een meeting te kunnen organiseren terwijl hierboven blijkt dat je nieteens fatsoenlijk kan schrijven. Dan wens ik je veel plezier. Typ normaal, met leestekens e.d zodat iedereen het normaal kan volgen, en het niet zo hinderlijk is om je verhaal te lezen.

Als je serieus over wilt komen zul je het toch aan moeten passen. Als ik zo'n stukje tekst zie neem ik nieteens de moeite om het te lezen. Stel dat jee brief schrijft naar de gemeente, doe je dat dan ook zo? Zoja, ga nog een paar jaar naar school. Zonee, probeer dan op het forum te typen zoals je dat ook in een brief naar de gemeente zou doen.

Back