This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Lint [BE] foto's enz.

Status
Not open for further replies.

Wat was er mis met de organisatie...?
Ja je hebt iets gemist nu dat je gene beker gewonnen hebt *D
 
Last edited:
Charis said:
Wat was er mis met de organisatie...?
Ja je hebt iets gemist nu dat je gene beker gewonnen hebt *D
Ik denk dat hij (gezien zijn jupiler verhaal) doelt op de mensen die bij de entree zaten/die rondliepen @ parking.

Enkele daarvan hadden ogenschijnlijk al meer dan voldoende jupiler achter de kiezen :X Echter was dit niet de crew maar toezienders als ik het goed begrijp. De mensen die achterbleven op het laatst toen de testbank werd opgeruimt was de echte crew toch?
 

we moesten van de politie meer volwassenen hebben die toezicht hielden en dat waren zij nu eenmaal.
de rest van de crew ware gewoon vrienden van de organisatoren
 
eej de jonge gaste hadde niks van bier gedronke awaar je aan meewerkt is het tog normaal dat je niks mag drinken dus dat dede we niet
nu geen gezever meer erover
 
candyman is weer thuis uit den bels +ralf+
ik zou de mensen hier @ forum willen bedanken voor hun steun en medeleven de afgelopen week.
ook nogmaals wil ik de org lint en st.net crew bedanken voor hun steun en medeleven de afgelopen week.
de ongezonde fruitmand was lekker in ieders geval don :~
nou op naar de volgende zou ik zeggen waar ik zeker weer zal zijn om de boel weer ff lekker te slopen })
volgende keer zal ik wel uit de buurt van de laptop blijven 8)
ik hoop dat ondanks alles iedereen toch een vette dag heeft gehad en de topics doorgelezen te hebben is dat in de meeste gevallen wel zo.
en iedereen naar de zin maken lukt toch niet zeikerds zijn er en zullen er ook altijd blijven {! just get a life
 

De ongezonde fruitmand was waarschijnlijk beter dan een echte fruitmand he
en als je meer weet over je schouder laat me dan maar iets weten.
het is niet omdat je nu niet meer in belgie bent dat wij daarom minder bezorgd zijn.
 
Charis said:
De ongezonde fruitmand was waarschijnlijk beter dan een echte fruitmand he
en als je meer weet over je schouder laat me dan maar iets weten.
het is niet omdat je nu niet meer in belgie bent dat wij daarom minder bezorgd zijn.
zoals het er nu naaruit ziet moet hij over 2 weken weer uit elkaar want ze vertrouwen het niet voor 100% +ralf+
maar is nog niet zeker moet eerst hier in nl alles afhandelen en over 2 weken opnieuw ernaar laten kijken.
 
hey candyman, je liet ons wel schrikken ! damn ey!
maar gelukkig toch alles redelijk goed gekomen, succes met je schouder! en tot de volgende meeting
 
Het probleem is dat er 1 filmpje 430 mb is... Is met een digitale (film)camera opgenomen... En de rest zijn kleinere filmpjes... In totaal goed voor 20 minuten film ongeveer. Groot filmpje is goede kwaliteit. Dus als er iemand webspace teveel heeft
 
Bart.T@zipsp said:
hey candyman, je liet ons wel schrikken ! damn ey!
maar gelukkig toch alles redelijk goed gekomen, succes met je schouder! en tot de volgende meeting
wordt BEST dan denk ik moet dit weekend naar berghem sobw races :|

thnx for the support see ya the next time :L
 
Status
Not open for further replies.