This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Harelbeke 2005

stunt lc

bht rocket piloot:)
MEETING HARELBEKE 2005 (belgie)



Na een geslaagde meeting vorig jaar ,hebben we besloten om het nog maal te organiseren maar deze keer veel grootsers

de volgende dingen wil ik het eens met jullie eens over hebben . of moeten gepland worden .


-startsysteem fixen
-testbank fixen
-standjes fixen
-mooie promogirls fixen )
-list aftermeeting
-afterparty ergens
-DATUM (was de vorige keers veel discussie over )

We hebben nog alle brieven naar oficielle instanssies ,om de toestemming te vragen . maar we zetten dit topic hier om een datum te regelen in samenspraak met jullie

dingen die wij gaan regelen

-toestemming stad harelbeke
-toestemming politie
-toestemming lano (bedrijfstrerrein) zeer groot
-drank (water,cola,jupiler )
-sprintsysteem (moet nog eens mailen )

dit topic is er om eens te vragen wat jullie zoal graag zouden hebben op de meeting

help ons een beetje denken aan dingen die nodig zijn want vorige meeting was zeer leuk maar je moet aan zoveels denken dat je gewoonweg dingen vergeet.

gezocht medewerking voor

-testbank
-standjes

voor pics van de vorige meeting zoek in de search naar harelbeke

dank bij voorbaat .
 
Last edited:
ik zou het in april doen wat dan zijn er nog bijna geen meetings de dan ben je en de eerste legale meeting dit jaar en het is chill net voor jubbega dat je ff legaal kan testen
 
denk dat april toch wel wat te snel is, ook al heb je nog alles kost het denk ik toch nog wel tijd om alles te regelen. ze moeten dus nog toestemming vragen en als ik zie hoe het hier gaat in eindhoven, ik wacht nu al meer als een maand op bericht van onze vergunning maar nog steeds niks.
 
kzou et nog voor de zomervakantie doen, maar april is wel wa vroeg want tmoet op zijn minst een temperatuur zijn om in t-shirt rond te lopen, de vorige vond ik goe van temp. en terein is uiterst geschikt. Maar zoals het weer nu is zou ik wel nog op zijn minst 2 maand wachten.

greetz
 
we gaan het zekers in augustaus doen
maar we weten nog de ezacte datum nie .

zet ook effe wie er komt .

thanx
 
Ik zou wel komen, Harelbeke is zo ver niet
Ivm startsysteem kun je contact opnemen met Razma Mss kan st.net voor een startsysteem zorgen.

Over die testbank: volgens mij zijn er in Vlaanderen niet al te veel mensen met een mobiele bank of mensen die ff zin hebben hun bank in te laden er ergens neer te zetten...
 
heeft kw geen bank? of is die nie goed? Kzou et persoonlijk nie weten want kga daar nie :s . En ik kom zeker en mijn maat ook, is een spirit me athena racing, mhr pijp, en gewoonlijke shit. De mijne is std :$ voor het moment toch .

greetz
 
mei is bijna volzet, april is al veel te snel voor de meesten..

september is ook een mooie optie, de laatste jaren bijna altijd goed weer
 
stunt lc said:
-drank (water,cola,jupiler
....
alcohol kan je vergeten op een scooter meeting. wordt niet toegestaan. voor de afterparty is het leuk, maar niet op de meeting zelf.
 
ik zou ook wel eens passeren met mijn wrak
durf wel nie tot daar rijden met mijn scoot met al die kl@te flikken
zoek dus wel nog vervoer
augustus zou goed zijn kwa temperatuur
 
voor de niet sprinters zal er alcochol verkocht worden da hebben we vorig jaar ook gedaan .

maar de sprinters die dus een bandje krijgen zullen geen bier kunnen lpên enkel frisdranken .zodat je het koppie helder kan houden voor de sprints ,reactietijd enz.

de datum mogen jullie bepalen maar het moet in de maand augustus zijn , en het moet op een zondag zijn .

IEDEREEN IS WELKOM .

wie kan ons een testbank fixen ; ivm weinig mobiele testbanken in belgie .
 
Last edited:
Ik kom wel dan ga ik toch niet op vakantie die maand moet werken en zondags is de enige dag dat ik dan vrij ben so i'll be there!!