This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
[5th]Tom K said:
vertrekt straks om 10.15 (ben net klaar met werken)

je bent telaat toko!!!! ik sta hier al 3 minuten met me trillende alco handjes te wachten

ik hoop voor jullie dat het goed is in best!
want hier in zeeland regent het al de hele dag!
naja de volgende sprint aanwezig! hopelijk met de manston pata negra

veel plezier!!

Ik ben net terug het was een uurtje droog en rond half 2 zoiets begon het af en toe te regenen, Het was goed druk tegenover vorig jaar. De keruing stelde echt 10x niks voor je moest effe (zelf) in de rem knijpen en hun keken of het goed was

aaaah wat was het druk... en weer lekker hoog sjonnie gehalte

ik heb me dood lopen ergeren.

das ook mooi slecht dan van de organisatie vind ik dan. Veiligheid voor alles niet toch???
Der zijn zat mensen die met een te slechte rem rijden.....

EDIT
zie nu jasper ze bericht, heb dus niks boeiends gemist

Ook net terug, vond het een klote meeting, organisatie en meeting zelf was wel goed, daar heb ik niks op aan te merken buiten de "keuring" dan
Heb een stuk of 6 sprintjes gereden en door de natte baan had ik zeer veel last van wheelspin waardoor ik dus nooit een goede start kon maken, dus zo goed als geen goede sprint kunnen rijden waardoor ik het klote vind.
Hopen dat de volgende meeting wel droog is.

niks gemist zo telezen.

mensen nog foto's gemaakt?

drukte was te verwachten je hoorde iedereen erover. ik vond het zelf vorig jaar ook aardig druk langs het fietspad

Was erg vet. Beetje laat gemaakt vannacht (we waren samen met 5th de eerste gister ) Opzich goed geregeld. Alleen keuring stelde niks voor vond ik persoonlijk. Organisatie was nog lammer gisteravond als dat wij waren dus heb ik ook goed om kunnen lachen.

Walroo 4 - Life daar

Organisatie vond ik ook goed, kerel bij het hek deed goed ze werk enzo.
Jammer vond ik dat je 30000meter moest lopen, dit is gewoon geen geschikte plek voor zoveel mensen.
Verder vrij snel weggegaan omdat we er gewoon geen brood in zagen.

vond het zaterdag nacht vet
vond het zondag gewoon chill met alle bekende die er waren...

sprinten duurde TE lang.... verder was een een meeting zoals ie vorigjaar ook ging op best

Weer was niet echt geweldig, 2 keer klein half uur stil gelegen omdat de baan echt te nat was. Verder was het sjonnie-gehalte dat kansloos over het fietspad knalde echt te hoog, om maar te zwijgen over sommige 'sprint'scooters.

Ben nu ff 400 foto's op me pc aant zette, ff de goeie uitzoeke, verkleine en online knalle :W

Status
Not open for further replies.