This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
Uhm, Bart gaat keuren? Als dat maar goed gaat.
Kom je oude hok nog maar ff bekijken Bartje... :*

Wij zijn toch nog wel aanwezig .
alleen zonder scooters , iemand nog een 53 kilo wegende sprinter nodig O-) ?

Oi

Raceroxie said:
Sorry hoor, maar je roept al iets van een jaar dat ie ''half af'' is:?
beter maak je hem dan af of ga gewoon half af sprinten, zo heb je er toch niets aan?

Uhhm, het blijft mijn scooter en hier gaat heel het topic niet over..

BojT said:
:henko:

Iemand?

ik kan wel wat dingen meenemen, als ej zegt wat ik allemala mee moet nemen, en heb alleen maar hebo filters, maar kleine prullen kan ik altijd meenemen geef maar een lijstje met kleine spullen en ik neem het mee +ralf+

Lorenzo said:
Nou ik ben er ook, hiep hooi!

En Erwin. mag wel een sprintje op mijn nrg

ja dan moet erwin dus ook 10 euro betalen aan de organisatie.

Vorig jaar kreeg je alleen een stempel op je hand als je 10 euro betaalde, en als je die liet zien dan mocht je sprinten.

Als dat nou weer zo is dit jaar... dan vind ik het een beetje jammer als mensen die bv 1 keer een sprintje willen trekken op iemands anders scooter dan ook meteen 10 euro moeten betalen.

Als je nou meteen WA verzekerd was oid met het betalen van die 10 euro dan is het natuurlijk een compleet ander verhaal, en volkomen logisch.

nu imo niet.

er is idd een kraampje, wij mochten niet verkopen (scootxtreme ) omdat er al een andere kraam was, wie of wat weet ik niet

tot zondag

tja.. jij mag ook alle dranghekken ed gaan betalen hoor...
Er wordt meestal simpel gerekend door iedereen als 10euro x zoveel mensen, maar er wordt altijd vergeten wat voor kosten er gemaakt worden, zelfs voor een simpele meeting als dit.

Daarbij moet je ergens een lijn trekken en daar is de organisatie dit jaar nu goed in en terecht. Want één keertje rijden wordt bij veel mensen toch nog ff een tweede keertje rijden ed + dat je dat niet allemaal kan bijhouden met meer dan 150+ sprinters. Het is gewoon een goede beslissing.

GVD, het zit me ook allemaal niet mee.
gister haalde ik het beenschild uit de doos, zit er een scheur in de plamuur

en het ergste is niog dat ik vanmorgen op het werk m'n enkel dusdanig heb omgeslagen dat die nu heel erg dik is en er slecht op kan lopen.

maar ik kom evengoed, dat wel, maar dan weten jullie dat als er een manke rondloopt, dat ik het ben

spijkerbroek mag en t-shirt met lange mouwen ook volgens mij, het gaat uiteindelijk om je eigen veiligheid, je zult mij nooit zien sprinten met een t-shirt, meestal altijd een trui erover ook al is het 30+ graden (herrinnert zich 3wegen )

iniedergeval geen korte mouwen, en zorg dat je handschoenen aanhebt!!

zullen we kijken wie zijn enkel dikker is ?? ik ben er zaterdag door heen gegaan op defqon x|

en ik moet ook 2x 10E betalen. 1x voor me zelf en 1x voor gideon, hoewel ik zelf niet al teveel zal sprinten.

we zien het allemaal wel +ralf+

Status
Not open for further replies.