Meeting Best 25 juni 2006

Status
Not open for further replies.
voor de geintreseerde

ik neem zondag een nieuwe c21 mee naar best, voor 250E mag je deze meen menen.
bij intresse moet je me maar even aanschieten.

Het valt me mee dat niet iedereen de Piet Paulusma uithangt, dat is toch vrij standaard, goede ontwikkeling +pippi+

Tot morgen

Dennis.H said:
GVD, het zit me ook allemaal niet mee.
gister haalde ik het beenschild uit de doos, zit er een scheur in de plamuur:(

en het ergste is niog dat ik vanmorgen op het werk m'n enkel dusdanig heb omgeslagen dat die nu heel erg dik is en er slecht op kan lopen.

maar ik kom evengoed, dat wel, maar dan weten jullie dat als er een manke rondloopt, dat ik het ben:D

Dan lopen er 2 manke rond ;)

Hoe zit het met de keuring,is deze streng?Want op de rs zit geen achterkap enzo en geen zijkappen alleen voorkap

forcerunner said:
ik zou heel graag ook wat meer over de keuring willen weten

Ze controleren vaak gewoon de bandjes op profiel, vering die goed veert, remmen werken, killswitch die werkt, gashendel die niet blijft steken, dat soort dingen (voor je eigen veiligheid).

Tormentor said:
Alice - Gratis 'cash' zegt:

heb er wel zin in
nog een vraagje
komen er nog een aantal schakels???
ivm een maat van me die meekomt met derbi:)

grtz en tot zondag:W

Ja komen wel een aantal schakels zover ik weet.Ik kom ook met een derbi senda.

Marty. said:
Ze controleren vaak gewoon de bandjes op profiel, vering die goed veert, remmen werken, killswitch die werkt, gashendel die niet blijft steken, dat soort dingen (voor je eigen veiligheid).

En ook op speling op je voorvork denk ik!

ik hoop dat ze ook een beetje op kleding letten, lange mouwen handschoenen, stevige broek(geen trainingsbroek) etc.

Machiel. said:
En ook op speling op je voorvork denk ik!

ik hoop dat ze ook een beetje op kleding letten, lange mouwen handschoenen, stevige broek(geen trainingsbroek) etc.

Ik vind persoonlijk dat de rijder dit zelf wel moet in zien. Je bent toch een idioot als je met korte mouwen etc. gaat sprinten dan ben je toch niet serieus bezig.

mjah, als ze er niet zouden letten en er zijn van die onverantwoorde 'personen' die een ongeluk oid krijgen waardoor het volgend jaar misschien niet doorgaat, dan zou ik het heel jammer vinden als ze hier niet op hadden gecontroleerd :P

-Niellesie- said:
ik hoor net opt nieuws dat het morgen in de loop van de middag gaat onweren en dergelijke

dat zullen we morgen wel zien. gewoon er van uit gaan dat het topweer wordt, dan hoef je ook niet slecht te slapen:*

Status
Not open for further replies.
Back