race_typhoon
Well-Known Member
wat is 10 euro, in vergelijking met de opbouw van je scooter & vervoerskosten??? :X
Sander said:wat is 10 euro, in vergelijking met de opbouw van je scooter & vervoerskosten??? :X
Rooienaar said:Krat Bavaria mee en langs de kant genieten denk als ik het zo lees... 8)
(ik hoef toch niet te rijden op m'n scooter)
Dennis.H said:GVD, het zit me ook allemaal niet mee.
gister haalde ik het beenschild uit de doos, zit er een scheur in de plamuur
en het ergste is niog dat ik vanmorgen op het werk m'n enkel dusdanig heb omgeslagen dat die nu heel erg dik is en er slecht op kan lopen.
maar ik kom evengoed, dat wel, maar dan weten jullie dat als er een manke rondloopt, dat ik het ben
PIABOOST said:Dan lopen er 2 manke rond
:henko:Tezzaahh said:Ik loop ook nog steeds met krukken
lamahoofd said:Hoe zit het met de keuring,is deze streng?Want op de rs zit geen achterkap enzo en geen zijkappen alleen voorkap
forcerunner said:ik zou heel graag ook wat meer over de keuring willen weten
Tormentor said:Alice - Gratis 'cash' zegt:
heb er wel zin in
nog een vraagje
komen er nog een aantal schakels???
ivm een maat van me die meekomt met derbi
grtz en tot zondag:W
Marty. said:Ze controleren vaak gewoon de bandjes op profiel, vering die goed veert, remmen werken, killswitch die werkt, gashendel die niet blijft steken, dat soort dingen (voor je eigen veiligheid).
Machiel. said:En ook op speling op je voorvork denk ik!
ik hoop dat ze ook een beetje op kleding letten, lange mouwen handschoenen, stevige broek(geen trainingsbroek) etc.
-Niellesie- said:ik hoor net opt nieuws dat het morgen in de loop van de middag gaat onweren en dergelijke