Originally posted by -=MOL=-
Hmmm, ik ben ongeveer 5 minuten in bodegraven geweest. Kwam eraan met Joor in de nieuwe supra. Heb ongeveer 5 minuten naar burnende bandjes gekeken en toen besloten we maar om weer te vertrekken.
Opzich was de opkomst groot, maar het gehalte mensen zonder helm, wheelyen tussen mensen door en dat soort dingen was voor mij net iets te hoog!
Denk dat ie er wel 1tje heeft maar geen nieuwe...Originally posted by Casper
Dream om met je supra
weet wel zeker dat ie er eentje heeft, grijs ding, 3.0 v6 enzo...Originally posted by cozmo
Denk dat ie er wel 1tje heeft maar geen nieuwe...
Originally posted by AmazingScoot
A-Bizar: Nog bedankt voor het brengen naar de plaats... Verder vond ik het wel een leuke meeting!!!
Originally posted by Alexander
Zal jullie meteen maar uit de droom helpen, dit gaat niet werken
Hij krijgt nooit ze verhouding goed. Ik zie geen benzinepomp zitten???
Ten 2e heeft ie de "nos" inspuiting vlak voor de gasschuif zitten. Doe je dit dus ff een paar seconden dan vriest je schuif vast in je carbu.Nie handig dus
En die 2 solenoids lijken wel op doppler powerboxjesBeetje fakie fake dus. Wel leuk geprobeerd iig, helaas door de mand gevallen Hij heb iig ze moment van aandacht wel gehad, missie geslaag dus
Jammer dat ik er niet was, anders ging ik gemene vragen stellen:+ 0?
Originally posted by weeliewannie
Wanneer komt er weer een meeting in bodegraven? Ik vond het best leuk om de hele dag weelies te trekken op m'n runner..
met 0.8 kw!!!!!!!!! dus als iemand het beter kan met minder kilowatt!! dan mag die dat dan komen laten zien!!! Hopelijk antwoord er nog iemand.. groetjes iwan.
Originally posted by Runneraman
Mwah Razma dan moet je ze hier zien op volledig std runners maken ze zo een wheelie mee is geen kunst