meest trek kracht

dikkedoof

Well-Known Member
hey mensne weet iemand van jullie
hoe ik het meest trek kracht uit een std runner krijg
met snele bocht ?? nou in iedergavl bedankt
mzl dave
 
Advertisement - register to remove this

Ronnie said:
gebruik normaal taalgebruik anders close ik hem. Dat swa enzo gebruik je maar op msn...
hahaha ja was ook maar een grapje hoor en ik begon er niet meer
maar ander uit laat ja maar ik wil sneel bocht want waar ik woon veel politie man
dus ander vario kopeling ??? poelie ? ik weet niet maakt niet uit wat et kost e
en nee ik wil me std cilinder niet tunen man
mzzl dave
 
Korte vertanding... Binnerotor... 28mm carb. :D
Je kan je scooter neit alleen maar vee ltrekkracht geven dat is nou echt al 1000x gezegd, als je gaat tunen gaan trekkracht EN topsnelheid erop vooruit...
 
een 28 mm op een std cilinder. Kansloos lijkt me. Binnerotor geeft alleen een snellere gasreactie. Het is niet zo dat als je binnerotor op std cilinder zet dat je ineens sneller rijd. Hou het maar op std cil, ander uitlaadje(Yasuni R oid) eventueel vario. En afstellen
 
KreVaN said:
een 28 mm op een std cilinder. Kansloos lijkt me. Binnerotor geeft alleen een snellere gasreactie. Het is niet zo dat als je binnerotor op std cilinder zet dat je ineens sneller rijd. Hou het maar op std cil, ander uitlaadje(Yasuni R oid) eventueel vario. En afstellen

Goh was dus ook een grapje..
kword er gewoon een beetje ziek van dat iedereen maar blijft zeiken over die trekkracht terwijl dat dus gewoon niet kan zonder je top te verhogen.. Of je voert m op en je zeikt neit als je gepakt wordt, of je laat m std. Klaar er is geen tussenweg van een autowheelie trekkend beest wat precies 45rijdt..
 
gewoon ander bochtje , std vario en carburateur even goed afstellen en klaar , als ie dan nog sneller moet trekken kun je er altijd nog gewoon een simpel 70cc cilindertje op zetten ,dan heb je ook geen gezeur met politie.
 
Nou gezeur heb je zowiezo als hij te hard rijdt. Bij een rollerbank controle ben je dan zowiezo de lul, alleen hoe meer vermogen hoe meer pech. Ik zeg altijd als je opgevoert wilt rijden dan moet je het risico er maar voor over hebben, of gewoon lekker standaard rijden je komt toch wel op je bestemming alleen het duurt wat langer :)
 
oke nou bedankt alenmaal
ik heb al wat zitte bedenk
een yazuni r met ander vario en ander vertanding denk ik dan maar
dat moet wel leuk terke tog nou en dan maar die top snelheid ja peg maar dan
die boete maar
mzzl
 
melf #50 said:
er bestaan ook nog electronische begrenzers ,dus dat kan er ook op

En dan zul je net zien dat bij een rollerbank controle je begrenzer het niet meer doet of eruit klapt. Zowiezo als je een begrenzer neemt moet je niet denken dat je verzekerd bent van geen boetes.
 
Back
Top