Het meest lichte frame ?

Status
Not open for further replies.

Ben

Retired
Dag , ben van plan om project met de tijd te starten , en zit nu volop in de planning.. Hoe , wat , waar enz.. Zou zat ik te denken aan het meest lichte frame met een mina of pia ( wat is sneller ? ) 2F4R.

Dacht eerlijk gezegd aan een Peugeout Rapido frame ? Yamaha Axis ? Yamaha Mint ? Waag het niet op ZIP te zeggen want die komen me de strot uit bij die projects. :r :p

Iemand enige idee wat hét lichtste frame is ?

MVG
 
Advertisement - register to remove this

frame

een zo licht mogelijk frame en wat rijd het harst,

in theorie zou ik zelfs zeggen dat een minarelli blok veel beter in elkaar steekt, richting en plaats van het membraan.

heel het tedeschi sprintteaam rijdt met lang blok, zal daar toch een reden voor zijn???

Rijd beter (dacht ik) net als de polini evo poulies, en tja dan rijd ik met een klant zn blok, HET bekende speed 86,4cc blok en dan rijd ik met kort blok en ineens met malossi poulies, rijd ik 6,25 dus tja, ik denk dat het beste is als mensen iets zeggen, als ze 100% achter hun verhaal staan.


btw, mijn alu frame van 2,4 kilo das pas licht ;)

Mvg heiko
 
een zo licht mogelijk frame en wat rijd het harst,

in theorie zou ik zelfs zeggen dat een minarelli blok veel beter in elkaar steekt, richting en plaats van het membraan.

Mvg heiko

De richting+plaats van inlaat vind ik juist bij piaggio beter, maargoed hier begint het al: mina/pia blabla ;)

Maargoed dit topic loopt dus uit op mina/pia fights en de lichte frames zijn wel duidelijk. Niemand zal je toch concrete gewichten etc geven :)

Denk dat het maar dicht gaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top