This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

meest ergerelijke scootermoment !

Vrijdag Sochtends fijn je scooter oppoetsen, voor een scooterrace op zaterdag, in zwolle. En dan een stukje rijden, en dan:
REGEN!!!!!
De meest storende, niet beinvloedbare factor in deze hele maatschappij.

Ondanks dat ik me vandaag weer zeer heb vermaakt, was vandaag toch echt wel weer een wazig hoogtepunt.

Vriend van me ging vandaag voor het eerst meer naar de scooter races en ik zei gisteren tegen 'm : " Er gaat altijd iets fout, dus morgen ook weer"

Eenmaal in zwolle aangekomen, bleek dat er niets te doen viel. Opzich geen ramp, maar we hadden er al dik anderhalf uur rijden op zitten. Das punt een. Toen maar ff wat wezen eten en op de terugweg voor de tweede keer in betrekkelijk korte tijd cilinder gemold. AC=KUT. Reed 75 en had 10 minuten geleden nog mogen afkoelen, en toen wast BWWAOOOPPPP. Nu, hij doet het weer maar niet van harte. Std pijp er zo op zetten voor er nog meer gebeurt...

Lekker dannn...

Originally posted by Twan Peters
Leer kicken dan! 3 tot 5x kicken is echt genoeg om hem te starten.

probleem is nu opglost nieuwe bougie dop en membraam ff schoon gemaakt.

2 keer kicken is nu het maximum.

ik dan alles nieuw erop hebo manston getund etc etc

nou eerst naai ik me hebo vast en dan kom ik erachter dat me blok koelvloeistof lekt

en dan is 2 maanden geleden al gemaakt door de jager
nu ken hij er weer heen

Mijn meest ergerlijke moment.. Today

Een h*erenkoppelingsmoer die niet van mn quad af wil.. Hoe je ook ramt, tolt, beitelt, hij komt niet eens van zn plek :| En ik moet bij de drukveer, want nu gaat ie maar 45 met 70cc :|

Tijd geleden weer, ik had quadje net gekocht, paar dagen later verrekt ie t om te starten. Op school. Kon mn papsie me weer halen, toen ie klaar was met werken. Heb ik 2 uur in die pokkenkou staan wachten :|

Achteraf bleek dat de vorige eigenaar de carb niet echt bij had gehouden.. Benzinetoevoer bleek verstopt.

Vorige week nog een half uur aan het contact van mn Eend zitten kloten, omdat ik de draadjes er af had getrokken zonder te kijken hoe ze zaten 8P Waren 3 draadjes, dus 3^3 mogelijkheden :|

Grote problemen met kleine oorzaakjes zijn ZO ergerlijk :|

Mijn meest ergerlijke moment is denk ik doen ik mijn startmotortje wou vervangen, maar dat lukte toen niet en toen had ik dat zwarte draadje niet vastgemaakt, en het maar raar vinden dat die niet mooi stationar loopt

En toch is er "kicken" en "kicken".
Bij een scooter valt dat wel mee, maar probeer maar eens een oude dikke 1cil aan te trappen, met flink wat compressie 8)
Is niet altijd "zomaar" van boven naar beneden..

http://www.revpolen.com/Scooterz/project/P1005542.jpg

http://www.revpolen.com/Scooterz/project/P1005544.jpg

http://www.revpolen.com/Scooterz/project/P1005545.jpg

geen zin om te verkleinen..

conclusie:
gebroken neus
zware hersenschudding
gekneusde ribben+schouder+arm
meer dan 60!! hechtimgen
super lelijke linker knie schrijf voor de rest van me leven
veel blauwe plekken en schaafwonden..

en dan gisteren
ik ga tanken zet scooter uit ik tank hem vol ik betaal ik wil hem starten hij start niet meer :S
morgen ff nakijken

altijd op passen voor boeren in een rode renault...
die kijken nooit uit bij het afslaan...

( zat btw een vrachtwagen tussen dus ik zag haar niet en zij mij niet )

ik schrijn btw een engeltje gehad tehhebben
dat is mij door de mensen verteld
heb 1 halve dag in coma gelegen normale mensen overleven dit niet is mij verteld.. en als ik hem 10 cm meer naar links had geraakt dan was ik der nu niet meer

en jah ik reed zonder helm ( DOM DOM DOM ) en onverckert op me meeting scooter ( Evo Tuned c20 HPI enzo.. )

ik weet btw niet meer hoe hard ik heb gereden..
( sterker nog ik weet nixs meer van die dag )
aan de eene kant denk ik ik heb 50 gereden ( had net me cilinder ) maar aaan de andere kant het was een lange weg dus... heb hem ff open gegooit

Originally posted by Glenn
arme ( malle ) neo's ... :'(

damn... echt zonde....

Was al voor lely hoor , ding is allang opgebouwd

Mijn meest ergelijkeervaring was toen ik lekker in de bossen buiten soest langs het spoor aan het toppen was.Ik was een kilometertje of 6 van mn huis breekt mn v-snaar.Ik bel mn pa of ie me kon halen " ja ik zit nu in hengelo" en mn ma was ook werken.Lopen dus maar...

Originally posted by haagze sf2
en als ik hem 10 cm meer naar links had geraakt dan was ik der nu niet meer

Ja lekker belangrijk, als die auto 1 km/u langzamer had gereden de hele weg en jij 1 km/u harder dan was er helemaal niets aan het handje geweest Zo ken ik er nog wel een paar. :|

Mijn meest ergerlijke scootermoment hangt veel samen met mijn scooter zelf

Het is een 'niet erg veel voorkomend' model (BW's Spy '98 ). En iedere keer flikt die dealer het weer om de verkeerde spullen mee te geven

4 keer de verkeerde remhevels. Eigenlijk nog niet de goede, maar deze gaan nog. En nu heb ik zaterdag voor de 2e keer mijn binnenpoten teruggebracht. Weer niet de goede (terwijl ik er toch duidelijk bij heb gezegd Spy '98 )

Op dat moment had ik echt zoiets van: ik leer hem zwemmen ofzo

mijn ergste scootermoment :

net nieuwe uitlaat... 2 nieuwe PilotSport banden.. nog wat kleine dingen vervangen... in totaal 436 euro.. maar dan liep ie ook wel weer geweldig...

na een week plezier werd ie gejat

ik mis em nog steeds.. me lieve zwarte rennertje :'(

Originally posted by Youssef
Ja lekker belangrijk, als die auto 1 km/u langzamer had gereden de hele weg en jij 1 km/u harder dan was er helemaal niets aan het handje geweest Zo ken ik er nog wel een paar. :|

Als jij zo door blijft gaan zou je verblijf op dit forum weleens van erg korte duur kunnen zijn vriend...