meest ergerelijke scootermoment !

reinoud

$ PIMPADELIC $
Zoals iedereen weet is het racen met je scoot zeer cool, fijn ,super etc.. is maar er zijn soms ook van die momenten waarop je dat ding wel kapot wil trappen van ergenis dat ie bijvoorbeeld niet wil starten of dat er weeer eens wat kapot gaat.. :S etc... etc... ( problemen zat!!)
dus vroeg ik me af wat jullie meest ergelijke/vervelende moment ooit is geweest tijdens jullie scooter carriere...

De mijne is nadat ik dagen had gewerkt aan me blok.. krukasje erin nieuwe lagers etc.. blok getuned etc... allemaal nieuwe onderdelen tot ie vervolgens helemaal weer toppy is was vervolgens ik lekker rijden en was helemaal blij en dan na 2 km naait me cilinder keihard!!vast .... leuk!! :S met je nieuwe krusas en lagers.. wat was het nou ... een stukje nicasil liet los... maar in ieder geval was me humeur zeeer slecht en wou ik dat ding wel kapot kicken!!!

en nu jullie :D
mzzls

Advertisement - register to remove this

racen doe je op circuit...

verder ergelijk.. dat mensen denken dat je een bromscooter bent met runner 180 en denken toch nog ff je opzij te drukken én dat ie het niet doet wanneer je'm nodig hebt

Je krukasmoer doldraaien en hem er uiteindelijk met een sleutel 13 af krijgen terwijl het normaal een 15 is...
Resultaat 3 uur frustratie...

Een circlippie die recht in je blok schiet waar je vervolgens moet achter pielen met vanalles en nog wat en je carter moet leegzuigen met een rietje... tja en dan benzine in je mond krijgt natuurlijk...

als je je cilinder laat honen en een nieuwe zuiger enin en veel geld kwijt bent en dat hij dan naar 100 km vast loopt. dan wil je echt die scooter plat stampen joh.

Omdat ik alleen maar fatsoenlijk spul op m'n scooter heb en alles in nieuwstaat is doet ie het altijd 8)

Als ik sleutel gebruik ik goed gereedschap waardoor ook alles heel blijft :P. Heb wel eens een blunder dat ik mezelf wel in elkaar kan stampen (buitenste koppakking vergeten :rolleyes: )

aangezien ik mijn scooter nog maar 2 weken heb zou er niet veel ergelijks kunnen zijn! tog is het erwel :(

*schuren!!! (gadver wat haat ik dat)
*10 minuten moeten kicken voordat dat ding het doet!

electronische storing ...
je hebt alles door gemeten met stroomkring schema erbij..
nadat je zo boos word gaf ik een trap op de treeplank..

en ja hoor... hij deed het gewoon weer opeens :P :D

Originally posted by funk-master
aangezien ik mijn scooter nog maar 2 weken heb zou er niet veel ergelijks kunnen zijn! tog is het erwel :(

*schuren!!! (gadver wat haat ik dat)
*10 minuten moeten kicken voordat dat ding het doet!

Leer kicken dan! 3 tot 5x kicken is echt genoeg om hem te starten.

dat je altijd vast/warm lopers krijgt als je verst van huis bent met het meest kutste weer wat je maar kan bedenken.
Ook leuk: denken dat je een warmloper hebt, dus cil, zuiger, alle zooi nageken, je helemaal kapot kicken, en dan er achter komen dat gewoon de benzine op is:D

Hmmm

Mn meest recente.

Scoot net fatsoenlijk afgestelt , en tijdelijk met een 1liter tankje rijden om te testen.
Op een recht stuk volgas geven , aan het einde van het rechte stuk staan stoere hangjongeren.
En dan net daarvoor , benzine op

Heer-lijk :D

met me max....

had hem net binne en schroef ff samba eronder om te teste

rij ik in de straat begint gast eri te doen dat ik teveel lawaai maak terwijl ik nog warm aan het rijden ben, dus ik denk mja prima ff rondje gereden wil ik hem ff open trekke bij zijn huis waar hij weer voor stond, klapt me uitlaat eronder uit.....veertje bij flens vergeten :P

1x vastloper gehad 10 km van huis vandaan... paar weken daarvoor was er ook al een cilinder warmgelopen (stomme fout van mezelf) Pa moeten bellen, karretje moeten huren... kostte me allemaal net ff teveel tijd+moeite+geld op dat moment en stond toen echt op het punt om me scooter te verkopen. (onderhand is hij alweer verkocht, maar dit was half jaar terug..)
toen afgelopen juni nog een keer dat me vsnaar knapte ergens paar km van me huis vandaan.. dat wel moeten lopen.

dit was mijn meest ergerlijke scootermoment waar ik lelijke littekens aan over heb gehouden:

IMG_0266.JPG

IMG_0268.JPG

IMG_0275.JPG

IMG_0276.JPG

IMG_0277.JPG

IMG_0278.JPG

IMG_0279.JPG

kapoet1.jpg

Back