Masters of Hardore

Masterkale

Banned
Welke DIE HARD gaat hier naar toe??? Ik ben aanwezig ... lekker uit me plaat plaat 8) En een echt vet nummer is Hardbeat van DJ Rob & MC JOE (DJ Niel remix) Waarschijnlijk kennen alleen de echte kenners dit nummer. :?
 
Advertisement - register to remove this

ja die ken ik ik heb em op cd is een vet nummer.
Als ik kon zou ek gaan maar er zijn een paar storende factoren
1 - geen geld
2 - ver weg voor mij
3 - me maten geen geld en geen zin om zo ver te gaan
4 - alleen is boring
 
Ik ga niet :( Ik ga volgende week zaterdag naar raving Nightmare in m'tricht. das dichter bij voor me. 8 december ga ik trouwens wel naar masters.
 
Hoe zit het eigenlijk met minimum leeftijd bij masters? Is dat 16 of 18? En bij ID&T evenementen wat is daar de minimum leeftijd eigenlijk? Eerst was het altijd 16 maar volgens mij is het tegenwoordig 18? Kan er geen hol over vinden op die site's, het enigste waar ze het over hebben is kledingvoorschriften (tegen van die klote skinheads die de zooi meestal lopen te verzieken).
Ik ben zelf 17, maar als er minimum leeftijd 18 is, dan ga ik nie want ik zie er niet echt 18 uit dus...
 
Originally posted by The Aerox man
Hoe zit het eigenlijk met minimum leeftijd bij masters? Is dat 16 of 18? En bij ID&T evenementen wat is daar de minimum leeftijd eigenlijk? Eerst was het altijd 16 maar volgens mij is het tegenwoordig 18? Kan er geen hol over vinden op die site's, het enigste waar ze het over hebben is kledingvoorschriften (tegen van die klote skinheads die de zooi meestal lopen te verzieken).
Ik ben zelf 17, maar als er minimum leeftijd 18 is, dan ga ik nie want ik zie er niet echt 18 uit dus...

Voor zover ik weet is de min. leeftijd 16
Bij Mysteryland en Thunderdome was die 18, ben bij alle 2 ook binnen gekomen.
Je moet er echt jong uitzien willen ze om je legitimatie vragen volgens mij.
gewoon je baard een beetje laten staan :D
 
Originally posted by nostalgia
Heb nog een hele tijd met Zeeuw staan stampen, lachuh is dat!

Hoe kan da nou, ik heb helemaal nie staan stampen
Het was wel VET ja, alleen TE warm en TE druk
Dus...
Dit was me eerste en me laatste keer Fun
Als MOH ergens anders organiseert kom ik misschien wel
 
Back
Top