Masters of Hardcore 22maart

Mij zul je op H4L niet in Aus of Lonsdale zien lopen. Ik vind dat nu echt nix meer. Muziek is supervet al1 die kledingstijlen zijn nix meer voor mij :rolleyes:.
 
Soms vind ik dus echt dat sommige gasten die in Lonsdale kleding rondlopen veredelde gasten van de Hitlerjugend zijn! (No offence 2 Lonsdale!/gabbers) Maar je weet toch......Blauwe 501 opgerold, kisten eronder......geruit overhemd.....brutels (of hoe je dat ook schrijven mag!) Kale kop, grote teringsmoel! 8P

Ik moet er wel bij zeggen dat ik nix tegen gabbers heb! Ken er zelf zat! En zijn aardige gasten! Sommige kleden zich dus Duidelijk om op een nazi te lijken.....en dan vraag je het aan ze: Uhm nee man! helemaal niet! :| Dus Wel!

Het punt is gewoon dat Lonsdale al snel in verband wordt gebracht met racisme!.....vriend van me was tijd terug door paar marokkanen in mekaar gerost omdat hij een Lonsdale pet op had! :|

Mja ik ga nu Way Offtopic!

btw....Hardcore Rules! Zo af en toe is het heerlijk! :p
 
Ik gaat zelden naar hardcore feesten omdat de sfeer me niet echt aan staat! Word helemaal para/aggresief van dat tegen mekaar in beuQen! :mad: das fuckin irritant! Laatste hardcore feest waar ik was....was het meppen voor me leven! EN vervolgens ook nog eens de schuld krijgen van de beveiliging! |(
 
Originally posted by M/\RC!
Ik gaat zelden naar hardcore feesten omdat de sfeer me niet echt aan staat! Word helemaal para/aggresief van dat tegen mekaar in beuQen! :mad: das fuckin irritant! Laatste hardcore feest waar ik was....was het meppen voor me leven! EN vervolgens ook nog eens de schuld krijgen van de beveiliging! |(

Ik moet bekennen dattik vroeger ook minstens 5 paar maxies heb gehad en ook een paar aussies. Maar daar staan ze in Ethiopië nu ws in te hakken :#.
Nu zou ik het sowieso niet meer aan doen, die tijd is wel geweest. En Lonsdale vindik echt nix, ik vindut gewoon lelijk...
H4L word ook me eerste hardcore feessie en ben benieuwd of dat me wel bevallt. Maarja de muziek is zeker a try worth :).
 
nix mis met nike air max :W
kheb nog 2 paar staan.
ik ga altjid naar hardcore feesten, sfeer wen je wel aan.
Nazi's zijn jammer maar tis niet anders.
 
Mja, reken maar niet dat de meeste op kisten komen om harder te stampen hoor :| (als ze überhaupt al binnen komen met kisten :p)

Maxies stampen t best!...:W (persoonlijke mening)
 
hahah nog 1 maandje .. en ik ga zekers!!!

kaartje.JPG
 
Originally posted by AB-Paultje
1046119533kaart.jpg


ik heb een andere ... das toch niet erg of wel ? :mad:

Jij heb em @ ticketservice gekocht zo te zien, master heb em denk ik @ Midtown gehaald, dan krijg je meestal zo'n originele! :)
 
Originally posted by Vass 8)
Mja, reken maar niet dat de meeste op kisten komen om harder te stampen hoor :| (als ze überhaupt al binnen komen met kisten :p)

Maxies stampen t best!...:W (persoonlijke mening)

stuitert zo lekker mee :!
 
Back
Top