masters of hardcore

owjeee :~ maar ben al bezet :'( :*


je herkent ons aan een groeppie wat TWISTER aan het doen zijn op het station 8P
 
hehe ik ben die gast met zijkanten van m'n kop kaal en bovenop wat hele korte stekels enzo..

Hardcore op m'n shirt
en super dik ID&T logo op m'n arm :D
 
Kameraad was vanmiddag even gaan kijken in het centrum, zag er al aardig uit :) Heb er zin in, om 9 uur rijden we aan.
Hoe herken je mij? Pet op, lonsdale polo... net als 1000 andere

Als ik je zie Paultje stamp ik je.
 
hehe, Ik hoorde trouwens dat er op het einde een paar out waren gegaan door die stroboscoopen??

Nog iemand out gegaan dan?? :D
 
me broer was er heen met paul elstak promo en neophyte (en nog een australische dj waardoor hij paul elstak kent) maar hij is om 1 uur ofzow weggegaan omdat hij vond dat er teveel nazi's rondliepen. Iemand anders nog last van gehad?
 
Als je naar zo een dingen gaat moet je de Nazi's er wel bijnemen. Ik ken er wel een paar (ofwel kaal ofwel zijkant kaal met piekjes vanboven, van die dikke arts aan enzo) en dat zijn eigelijk wel goeie gasten, alleh sommige toch.

Mja wat doe je eraan, als ik naar een gewone fuif ga kom ik ze ook tegen.
 
Zo ... ben KK gaar. Was zeker wel vet. Ja we liepen gewoon holland te roepen, meer niet.. DE sfeer was echt super relaxed. Ik heb geen vecht partijen gezien. Muziek was per Dj echt verschillend. Er zaten een paar bij waarvan ik d8 damn ophoeren. Maar t`was opzekers wel vet. Was om 6.40 vertrokken was namelijk om 22.15 al binnen, had geen poten meer over uiteraard. Toen nog naar huis gereden helemaal waus natuurlijik :eek: ...
 
Originally posted by drox
maar hij is om 1 uur ofzow weggegaan omdat hij vond dat er teveel nazi's rondliepen. Iemand anders nog last van gehad?

Ik heb er die middag HEEL erg veel zien lopen in de stad. Toch jammer eigenlijk!

:|
 
Eindelijk wakker, ben niet eens zo gaar meer :)

Het was wel super vet, super gedraaid ook. Vooral Neophyte om half 6, toen werd iedereen weer opeens wakker :)

Alleen mocht de muziek wel een paar tandjes harder staan.

Maargoed, een uur en een kwartier in de rij staan was het wel weer waard.... 21 juni weer?

En ABpaultje, keb je nie gezien. Waar stond je?
 
Ik vond het een kut feest:*

muziek stond te zacht

ze draaiden kut

En gooien die mafkezen voor 10min de muziek uit en zetten ze een mega deur open waardoor dus iedereen lekker in de kou stond:|

En heb aan het eind wel wat mensen gezien die redelijk dood aan het gaan waren en ik hoorde zelfs dat er waarschijnlijk 1tje overleden is:?

Vond de trein reis het leukst!!
 
ik heb ook gehoord dat er 1 is overleden :?

ook heb ik gehoord dat er een vechtpartij`tje was, waar enkele psv-nerds (van die mannekes van een jaar of 18 die helemaal denken dat ze hooligan zijn :rolleyes: ) bij betrokken waren :|
 
ach de ene vond eht vet de andere vond het weer tegenvallen. Ligt er gewoon aan hoe je avond loopt en waar je staat. Ik heb maar 15/20 min gewacht in de rij. Ik kwam namelijk vanaf de parkeergarage
 
ik vond het maar te bruut

k stond in de rij.. slaat ineens m'n pil aan :D
dus in die rij daar begon ik al vrij hard te gaan :p
eenmaal binnengekomen stond ik al behoorlijk hard te gaan..
en nog geen 5 minuten later stond ik extreem hard te gaan :D

niemand gezien van forum helaas :(
en outblast zei nog wat tegen me met een big smile :D

verders vet feest!!!
mijn conslusie : bass-D & King matthew, outblast en massochist waren cool

en van de rest weet ik geen zak meer af :)
 
Back
Top