masters of hardcore

Originally posted by Dj_promo
zeer goed want kisten zuigen hard, di skins verneuken de voledige scene


gaan we weer :| ben je skin al je kisten draagt?? NEE!! dus zeur niet!!


en AUB geen gezeik over nazie's enzo ... bedankt :*
 
Ik kan nog aan een kaartje komen, als het een beetje meezit .. 50€. gozer heeft tumor in ze kop zitten dus verkoopt het kaartje. Ik ben van de partij Op MOH... Heb trouwens nog 1 plek vrij in de auto
 
Originally posted by //\\//\\@$t€®
Ik kan nog aan een kaartje komen, als het een beetje meezit .. 50€. gozer heeft tumor in ze kop zitten dus verkoopt het kaartje. Ik ben van de partij Op MOH... Heb trouwens nog 1 plek vrij in de auto

Hmm ff offtopic: Master ken het zijn dat ik je met mijn wazige brakke kop in het o zo gare hollywood heb gezien afgelopen zaterdag? In de Basement.....weet het niet ckers hor! Was aardig ver weg! 8P
 
Over dat sommige mensen MoH niet echt relax feest vinden, daar ben ik er ook 1 van :) Mij bevalt de MoH style gewoon niet, gewoon echt teveel NewStyle, wat echt nix voor mij is... Dj outblast, dana, Bass D King Mathew, iedereen draait weer dezelfde plaatjes, lijkt de Q dance stal wel... Nee de muziek waar ik blij van word is de hellraiser sound, en industrale hardcore, harder, vager en woester :p

(btw was ik wel graag gegaan, maar meer omdat veel vrienden er heen gaan, en de laatste x dat ik op een hardcore feest was ook al weer een tijdje terug is, btw ook een MoH :p)
 
Originally posted by M/\RC!
Hmm ff offtopic: Master ken het zijn dat ik je met mijn wazige brakke kop in het o zo gare hollywood heb gezien afgelopen zaterdag? In de Basement.....weet het niet ckers hor! Was aardig ver weg! 8P
Ja dat kan ... Ik was waarschijnlijk erg vaag aan het doen
 
Back
Top