Manta's Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Update

Nou carb wordt nog wel een heel gedoe, heb contact gehad met mario van de sprintmint, hij heeft ook enige ervaring met 27TMX. Zijn advies was om eerst te kijken hoe erg de boel over gaat lopen met deze combinatie, dus we gaan eerst maar even kijken hoe het uberhaupt loopt, en daarna dingen aanpassen waar nodig...

Verder nog wat leuke tellertjes gekocht (© van deze foto's: Dijkman en Scootparts):
6021gptteller.jpg

&
s64033g.jpg

Zadeltje komt volgende week ook weer terug en ik ga morgen met Dragsterlover ff wat spullies shoppen, dus binnenkort vast wel weer een update, zowel optisch als motorisch! :W

Die carburateur gaat niet werken zo lieverd :D

Heb het ook zo gehad, of hij stroomt over of je scooter loopt voor geen meter.

JusSeb said:
Die carburateur gaat niet werken zo lieverd :D

Heb het ook zo gehad, of hij stroomt over of je scooter loopt voor geen meter.

Denk het ook niet nee, zonet toch ff geprobeert, maar krijg em niet eens aan :X.
Ws. loopt de benzine zo regelrecht het blok in..

Manta said:
Denk het ook niet nee, zonet toch ff geprobeert, maar krijg em niet eens aan :X.
Ws. loopt de benzine zo regelrecht het blok in..

Als hij zo niet start, ga dan ook niet verder op deze manier.
Fix hem eerst maar recht, en haal die wig ertussen uit? :P

En een oplossing is gevonden :W
Mario gaat voor mij een nieuwe wig maken die schuiner staat, ook komt er een nieuw spruitstuk van een Yamaha RD350.

Dit setje komt over ongeveer 1,5weekje binnen, dus tot dan ws. geen updates...

Was net nog heel fftjes @ Akkrum met rolodi en aralfa:P kom binnenkort wel weer es ff langs:D

Misschien slidertje ff op aanhanger gooien danl;)

ben benieuwd naar het nieuwe wigje etc, suc6:*

Zoo... beestje loopt sinds gisteren weer :)
Er is door Mario een nieuwe wig gemaakt en ism. een spruitstuk van een Yamaha RD350 is de lekkende carb geschiedenis.

Over een paar dagen zal ik weer een goede update plaatsen, want er zijn ondertussen alweer wat leuke dingetjes binnen gekomen :W

Weer ff bezig geweest:
- Stage6 temp/toeren teller gemonteerd
- Zadel erop gezet
- Stickers geplakt

manta11.JPG

Veel van jullie vinden de style stickers misschien niet mooi, maar ik vind het juist vet 8), foto is ook een beetje raar, binnenkort maar ff betere schieten, als me remschijf er is :)

Status
Not open for further replies.
Back