This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Manta's Speed Max Biaggi

Status
Not open for further replies.
Hey pikkie ziet der weer leuk uit nou ik heb hier btw ook nog de ST minarelli uitlaat te liggen moet je met het mooie weer maar eens mee testen Oi :W

doe mij ook ff een paar van die stickers.heb mijn hok vol met exotische spulletjes S.T liggen. Geef ze maar ff mee aan de Kale Man

KrazieHansie said:
Hey pikkie ziet der weer leuk uit nou ik heb hier btw ook nog de ST minarelli uitlaat te liggen moet je met het mooie weer maar eens mee testen Oi :W

Als ik weer een keertje ga banken laat ik je het zeker ff weten, wil wel eens weten wat die ST uitlaat doet 8).

OST-Puch said:
doe mij ook ff een paar van die stickers.heb mijn hok vol met exotische spulletjes S.T liggen. Geef ze maar ff mee aan de Kale Man

Dit is op het moment alles wat ik heb en er staan meer mensen in de rij voor stickers, maar laat er binnenkort nog wel ff wat bijmaken :*

Ok net bericht gehad dat mijn blok eind deze week klaar ligt bij de tuner, er moeten alleen nog ff voetpakkingen binnen komen en dan kan ik de zooi ophalen en weer verder met opbouwen

Als ik alles weer in elkaar heb ben ik motorisch qua onderdelen wel klaar voorlopig, maarja ik moet de komende maanden wel wat hebben om uit te geven he, dus wat gaat er komen? Juist:
- Wit zadeldekje
- Stage6 toeren/temp teller
- Leuk remschijfje 8)

dit is echt de mooiste max biaggi ooit,....vind vooral de witte koplampen extreem vet....ik heb ook gedaan ("schaam, schaam, wegens het kopieëren)op mijn viper omdat deze deels mee blauw gespoten waren, en ik moet zeggen het staat heel mooi.Ben maar niet bang hoor want niemand zal deze viper ooit te zien krijgen want hij is toch voor schoolgebruik dus jij blijft als enige met de eer strijken.Ik hoop dat je het niet heel erg vindt. Verder staat de kleur hem heel erg goed en het zal ook wel doorrijden. Hoop hem nog een keer in het echt te mogen bewonderen.

"als je trouwens wilt zien hoe de witte lampen bij mij staan moet je even bij sounds of the seventy's kijken tussen de specials"

mijn complimenten Luuk

Last edited:
Netjes hoor Erwin, ben benieuwd hoe het knalt:W:W

Anders binnenkort es mini meeting houden met groepje bekenden?

Thx allemaal voor de leuke reacties

@Jusseb, ik heb geeeen idee wat sobjenderdesobjend is, maar het zit vast wel goed

@The max-viper, geen probleem mee hoor, doe maar gewoon lekker wat je wilt, jouw viper ziet er ook goed uit.

@GROSSIE, als het een beetje fatsoenlijk loopt ben ik daar wel voor in 8)

Dat klopt helemaal
Ben direct al eventjes bezig geweest met opbouwen
Picje:
[ir]http://www.staj.nl/manta/manta6.JPG[/ir]

Zit eigenlijk alweer bijna helemaal netjes inelkaar, dus binnen nu en een week verwacht ik de eerste geluiden wel weer 8).

Wit zadeltje is ook besteld bij Marleen, hulde dat ze dit jaar ook nog doorgaat met zadeldekjes maken :W

En aangezien ik mijn oude rotor verkocht heb is er nu naast het zadeldekje ook ff tijd voor wat andere dingetjes die volgende maand gaan komen:
Stage6 Tellertje
Koppelingshuis
Twinair
Kickstarter

Status
Not open for further replies.