This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Malossi MHR Cross

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Valentino...
Weird,
Ik heb er een liggen voor mina.
Zelfde zuiger als speed.
Timing gemeten met schuifmaat vanaf dek,zelfde als speed.
Kop ,zelfde als speed.
Enige verschil is de binnenradius van de poorten.

-:-

is sons de horizontale hoek van de spoeler steiler dan die van de speed..? zou voor mij veel verklaren
 
Originally posted by Mathieu
zat nog een verschil tusen 2001(?) model en de oudere meende ik ofniet?

Voor zover ik weet wel ja..
De Jager rijd geloof ik met het oude model, als me goed herrinner wat John zei...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Johan, laat ons dan ook ff meegenieten van jouw conclusie?

spoelers meer omhoog gericht is voor het leukere werk onderin de poweband en horizontaal gericht is voor de hogere rpm
 
Maar als er zo weinig naar nederland komen, zal ik er waarschijnlijk zeer weinig invloed op hebben of ik nou een nieuw of oud type heb zeker :?

Iemand misschien die verschillen weet tussen nieuw en oud type?

grtzz...
 
Ik denk niet dat de oude types nog verkocht worden....aangezien de Jager echt al lang met dat cilindertje rond 'rijdt'
 
Dat bedoel ik dus, de Jager is 1 van de weinigen, dus misschien is die "oude"lading nog niet eens op
(en zijn de nieuwe nog niet eens besteld omdat de dealers met die ouwe blijven zitten door weinig afname).....
 
Dan zeg je toch dat je per se het nieuwe model wilt...

Moet je b.v. ff een poortmapje of een goede pic van het oude model fixen zodat je t kan vergelijken om zeker te stellen dat je niet genaaid wordt
 
tja, maar das mede dit topic.....
ik moet nu nog weten welk model beter is

Ik sta dus nogsteeds open voor tips, tricks en verhalen over de Cross
 
heeft de jager de carters niet afgedraaid om een hoger cartedruk te krijgen??
correct me if i'm wrong!

greetz
 
het lijkt me eerder dat de jager de carters 5mm heeft afgedraaid als de zuiger inderdaad een 85mm drijfstang nodig heeft om zo dit op te lossen en niet vast te zitten aan een dure krukas en mogelijk ene hogere carterdruk te bereiken.
 
tging volges mij alleen om de hogere carterdruk, ha dik ergens gelezen dacht ik! die dure krukas maakt de jager niet zoveel uit denk ik
 
wat kost ie daar?

Het goedkoopste (bij een dealer) heb ik 'm voor 329 euro's

Verder zit ik nu met een heel belangrijke vraag:

Welke uitlaat zal ik gaan gebruiken, ik ben nl al zeker dat ik 'm koop, maar.............welke uitlaat?

Ik tweiffel tussen de team 2000, de hrII, en nogeen paar, maar wat is nou weer orgineel, hoogtoereig en koppelbrengend voor een cross??
 
Origineel is niet echt van belang lijkt me..
Maar als het dan toch moet, even geduld hebben en een EGT/IS-Tuning pijp bestellen en test deze.
 
Ik heb nu niet echt het budget om gewoonweg wat te kopen en te testen, dus wil ik via deze manier in de buurt komen van wat de meer ervaren mensen zeggen/denken over de uitlaten die goed zijn voor deze cil

(welke volgens hem/haar het BESTE presteerd op een cross)

Restsetup: komplete overange met delta en clutchbell, vl13, recht 25mm spruitstuk, 24 vlak (eerst ff) std vertanding......
 
Status
Not open for further replies.