This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Maandag 16 Mei Staphorst

pff word kort dag staphorst we moeten in een week de 2 zip's compleet herstellen en opnieuw opbouwen ik ben al blij dat de blokken heel zijn gebleven afgezien van de uitlaatjes die hebben een paar schaafwonden

[dbr] scarface said:
pff word kort dag staphorst we moeten in een week de 2 zip's compleet herstellen en opnieuw opbouwen ik ben al blij dat de blokken heel zijn gebleven afgezien van de uitlaatjes die hebben een paar schaafwonden

ik moet mijn scooter nog uit de caravan plukken en zorgen dat is zijn onderhoud krijgt en zoregen dat ie sneller word.....

en mijn pak haal ik pas de 14e weer op van de leerturk omdat mijn reet te zien was , word dus niet trainen...

Pak maandag ff weg brengen woensdag naar t ziekenhuis en als de arts zegt kan der mee door ben ik in STAPHORST +ralf+

dus je wil zeggen dat als kees dani en benji allemaal podium plekken veroveren dat je wel nuchter blijft -:-

Het wordt echt tijd dat er een VTeMmer gaat winnen Tino, anders kun je het shaken

Ik heb ook zeker zin in Staphorst Hoop op droog weer zodat we weer eens lekker kunnen rijden. Ook kijk ik ernaar uit om weer met nielsje te sporten

Harry_tuning said:
Hopen dat hij je tempo bij kan houden of dat jij zijn tempo bij kan houden

Dat moet voor nielsje toch geen probleem zijn lijkt me Als je kijkt naar z'n vorige resultaten op een goede scoot

Mol said:
Dan wijden we hem gelijk in met GP/Jet achterin :X

Vet 8) Beter dat mijn ding dan wel weer wil lopen. En beter geen regen. Regen rijden is tof alleen water in carb, cilinder etc zuigt.