This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

M-TOWN Aerox -- OPTIC TUNING!!

haha hij bedoeld denk ik dat een Hebo Delta clutch niet bestaat

verders ziet het er mooi uit!! :W

haha danny nOOb tis malossi delta clutsh en nie hebo delta clutch (wat jij dus krijgt ) gewoon hebo racing verstelbaar

haha ja kijk ik zal et allemaal eens haarfijn uitleggen

mn monteur zegt zo dat me koppeling ook naar de knoppe was en hij had er nog 1tje van hebo liggen dus zegt ie, is helemaal nieuw en mag je voor een zacht prijsje hebben, ik zeg zo hoeveel? (beetje onderhandelen) eindstatus gekocht maar ik had niet veel tijd, moest gaan werken dus ik niks verder gevraagd en weg gegaan, ga ik daarna naar een vriend en daar ff op msn en toen was ik ff weg en had ie da erbij gezet dus toen heb ik dat maar aangenomen wat daar stond, flink gaar allemaal maja da krijg je als je inzuipt maja boeit niet

krijg et blok dinsdag of vrijdag terug hopelijk dus ff geduld

jah das waar...d8 ook eerst wat n prutser, mah heeft wel iets maja mijne worde togh mooier

ismael alsjeblieft een benelli kan nooit mooier dan een aerox worden sorry kerel maja zullen we et topic een beetje netjes houden? (A)

@ izimael, ik wahct jonguhh

@ mad matt jaja maar waarvan flinke hitte dus doe niet zo heel veel en moet nog wat onderdelen krijgen dan komt updatje met pics

boeiend dat het warm is afmaken dat ding..en banen8)
En het zou misschein ook wel weer leuk wezen als je die picas in het begin weer es de lucht in gooit :#

Hey, hoe heb je die bcd lichtunit iin de voorkap ingewerkt? Ik heb namelijk al plannen om dit ook te doen maar heb geen ervaring met plamuur of polyester. Achterkap is vet btw :~

gewoon met polymatten, dan met plamuur afwerken, en in extreme gevallen met pur een mal maken.

en spuit die kapjes gaat wel mooi uitzien
-Tom

@ bloodoo met polymatten vcerstevig je alles en maak je alles vast

met plamuur werk je het af, is wel mogelijk alles met plamuur maja een keer aanraken en het breekt ofzo, nounee das overdreven maar et is zeker niet stevig

@ lycorda, jaja ik moet 2 weken wachten voor dat loon weer binnen is en dan gaan kappen naar spuiter (ws holfg van forum hier) en dan knallen alhoewel knallen ik twijfel nog of ik de hebo race vario en malossi v-snaar koop voor 55 euro splinternieuw in verpakking maja dan moet spuiten wachten :| maar hopelijk zaterdag nlok terug en dan in elkaar eronder en testen

@ madd matt et zit zo, et is flink warm maar ook nog ik moet toch nog wachten voordat ik onderdelen krijg dus of ik nu alles snel afmaak en 3 weken moet wachten op gespoten kappen of ik doe alles rustig aan? ik wil ook dat ie klaar is maja da gaat niet voodat de kappen klaar zijn

heb trouwens 2 combo's in gedachten alleen twijfel ik nog welke hier heb ik ook foto van maar geef ik nog niet uit

foto's in het begin komen zodra ik webspace heb met veel bandbreedte anders gooi ik ze op lycos en zijn ze morgen weer down :| duss geduld

snaar heb je geen ruk aan, beter haal je een multivar oid, std mina overbrenging is egt bagger.

en ben benieuwd

-Tom

ja maar kan et krijgen miss beetje reducatie prijs maja ik zie wel of ik dok et na et spuiten ff overleggen met gast

Originally posted by Lycorda
snaar heb je geen ruk aan, beter haal je een multivar oid, std mina overbrenging is egt bagger.

en ben benieuwd

-Tom

Ja je kan afstellen, of niet hé Echt onzettend vet hoe je koplamp heb ingebouwd in je kap:W zullen wel de nodige uurtje schuren in hebben gezeten hé8P