LT Speedrox

Status
Not open for further replies.
Abels: bedankt man :) hopen dat het uiteindelijke resultaat ook wat word :P de ideeen zijn er :P

crash_o_rama: hoop dat het op genemuiden klaar is :) en t.c.r. blokje word nog wel wat :)

zometeen nog even een updateje voordat ik op vakantie ga van 1 tot 10 aug :)

[highlight]update 31/7/'08[/highlight]

Zo nog even een update net voordat ik op vakantie ga naar renesse +ralf+

Ben op SBO hengelo wezen kijken vond het echt gaaf, denk dat ik op nijmegen weer even langs ga :) kan niet w8ten op volgend jaar :D

Zijn niet super veel dingen gebeurt , me rotor is vervangen, me oude staat dus nu te koop :)

Hij is vervangen voor een Pvl digitaal.

Foto-R3WUZXTO.jpg

nog foto van hoe het blokje erbij staat :W

Foto-SCXEQAAJ.jpg

Verder is er motorisch niet veel gebeurd blokje zet ik na de vakantie gelijk eronder zodat ie aangetrapt kan worden en klaar voor de bankbeurt bij Karsemeijer op 19 augustus :)

Uiterlijk weer het 1 en ander gedaan :)

ten eerste heb ik me voorkant weer iets kunnen verlagen door aan de voorkant iets weg te slijpen weer 2 a 3 cm lager :)

beetje onduidelijke foto, maar je ziet iig dat ie net onder een ophanging door gaat :W

Foto-HMDVREHA.jpg

Ook heb ik me kickstarter maar is vervangen had hem al paar maand liggen, ik dacht laat ik hem er is op zetten :P

Foto-NOIJPLKW.jpg

En ook het kapje van de TP kap gespoten :)

Foto-6DE4G3CU.jpg

Nog ff een foto

Foto-N4KHW346.jpg

En heb me spatbord helemaal af nu :) het zal niet helemaal strak zijn maar doe alles zelf dus laat niks spuiten e.d. +ralf+

Foto-DIRT4LTX.jpg

Foto-TXVPXQ3C.jpg

Dat was hem weer, 29 augustus zal ik weer een update doen net voor genemuiden hoe ie er bij staat ( hopelijk af :rolleyes:+ralf+) en wat ie gescoord heeft :)

[highlight]update 25/8/'08[/highlight]

Eindelijk weer is een update na veel gebeun e.d. heb ik er weer is tijd voor +ralf+

Veel dingen gebeurd motorisch en uiterlijk, beide positief :)

Ben vorige week op de bank bij karsemeijer geweest, met veel goede moet om de oude score van 21 pk te verbreken.
Nou na paar bankruns zaten we weer op het oude vermogen van 21 pk maar we kwamen er maar niet overheen. Van alles geprobeerd en kregen het niet voor mekaar, kon nog maar 2 dingen zijn uiteindelijk. 1 of ik had een slechte cilinder bemagtigd of 2 dat er iets mis was met de uitlaat. Nja uitlaat van rick even eronder gedaan en ja hoor gelijk 22,8 pk. En bij me eigen uitlaat weer het 1 en ander gefixt en die erop gedaan. Score eindigde bij 22,9 pk maar bank flipte op een gegeven moment en konden niet goed meer zien wat we nou moesten veranderen, en het dus maar daar bij gehouden. En is dus een lage 23 pk wel mogelijk :)

Grafiekje dan maar

Foto-8R3TDUGV.jpg

Ook nog even geoefend zonder kappen, het was nog al een groot verschil die ene 2 pk meer, en hij is nog is veel feller onderin oftewel wheely problemen :P maar kon niet goed grip krijgen met me voeten dus met treeplank erop moet het wel te doen zijn :)

Hier nog filmpje van het oefenen (sorry voor slechte kwaliteit)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0vfbcyAfXBE"]YouTube - LT Speedrox oefen run 22,9 pk[/ame]

Nou uiterlijk dan maar :) spuit alles zelf met spuitbussen dus verwacht geen hoog spuitwerk van de beste spuiters :P
Ook alle kappen zullen helaas niet af zijn voor genemuiden omdat de spuitbussen niet meer leverbaar waren en heb er nog een paar nodig.

Achterkap druk mee bezig geweest heeft nog paar schuur en aanpas werk nodig en is hij ook af. (hier mee rijd ik in primer op genemuiden)

Foto-I8V3QUEN.jpg

Foto-SDZMB6W6.jpg

Foto-7OK73V6T.jpg

Paddock even ontdaan van zijn altijd oranje kleur

Foto-PP6ULNEY.jpg

En dan de rest van de kappen, afwerking is niet super maarja je kan niet alles hebben.

Foto-VUW7VFI7.jpg

Foto-BKMKDCED.jpg

Foto-LK6QW8SP.jpg

Foto-ZMDGM6WO.jpg

Foto-ETE7RIFN.jpg

Foto-HOLU4G3K.jpg

Verder was dat hem al weer en nog paar dagen wachten en zitten we op genemuiden, hier moet ik wel onder de 8 seconde. +ralf+:W

Xander: Ik zou graag willen joh :P

zip-membah: Dankje, moet hem nog beetje afwerken en straks met achterkap erbij op word ie perfect :W

tbt slider#243: Komt eraan jonge wees niet bang ghehe, zorg dat jouwe eerst maar goed loopt hea :D

Op het filmpje heb je je voeten aan de achterkant. Die moeten zowieso voorop. Als ik zo op me scooter ga zitten hou ik hem ook niet.

Gr,

tbt slider#243: Komt eraan jonge wees niet bang ghehe, zorg dat jouwe eerst maar goed loopt hea :D

gaan we leuk doen:|
mijn blokkie komt wel goed heeft eeste runs gemaakt nu alleen nog peekaaasssssssss zoekenO-)

#Maik: jah is wel mogelijk maar rij bijna nooit en dat was weer is na paar maand dus je moet wel weer ff inkomen

Vasco: ik vind zelf het fijnst om met me voeten op het einde van treeplank te zetten, op filmpje heb ik nergens grip met me voeten.

tbt slider#243: srry O-) mja gaat wel goed komen toch :D

ik vind het design van je spuit en kapwerk mooi, maar in het echt zie je eigenlijk gelijk dat er nodig meer geschuurd moet worden, erg jammer

gefeliciteerd met je 4e plek nog dacht ik? :)

jah klopt er moet veel aan gedaan worden jah :P achterkap ben ik druk mee en ook om wat beter aftewerken

mja 4e plek idd
nooit verwacht binnenkort ff kort veslagje en foto's

arno038: Nou het ging zo, ik vond het jammer als me achterkap erop moest omdat die nog niet af was. Dus ik vroeg bij de keuring of hij er wel of niet op moest, ik zij dat het me niet uit maakte maar het liefst niet zeg maar. nja toen zij hij dat ik wel zonder mocht.

even een verslagje van Genemuiden :)

ten eerste was het echt een super dag en super goed georganiseert, ik was met wat mensen die niks met scooters hadden mee en zelfs die hadden zich de hele dag kunnen vermaken.

Nou kwamen er aan ff klaar gemaakt, en eerste sprint moest tegen een zipje. Dit was een vrij slechte sprint, reactie van 0,34 en wheely start. Uiteindelijk nog wel gewonnen en mijn eigen record verbroken met 8,109 maar lang niet tevreden.

Foto-PYJPDCPN.jpg

nja 2e sprint moest ik tegen een sonicje, ff andere zithouding aangenomen. Dit resulteerde niet in wheelystart, en had ook een reactie van 0,05. Bij mekaar werd dat een tijd van 7,559. Waar ik dus helemaal tevreden mee was. Dit was gelijk een 3e tijd en qualificeerde me voor de omloop.

Foto-VFWVGAPH.jpg

3e sprint moest ik tegen lennart, goeie vriend van me wouden al heletijd tegen me kaar uit komen nou dat was dan nu uitgekomen. Eerst had ik een valse start daarna waren we goed weg, reactie van 0,2 en tijd van 7,8. Dat was genoeg om door te gaan.

Foto-QXTPVEYP.jpg

Eenmaal in de finales was de concentratie weg, eerste sprint was tegen zipje die me er dik uit reed ik zelf een tijd van 7,9.

Daarna nog rijden voor 3e en 4e plek. Resultaat 8,2 :P wheely start alles erop en eraan. Mja anders had ik zo ie zo geen kans als ik ook goed weg was :P

Foto-CYCJINCT.jpg

Uiteindelijk 4e geworden, zwaar tevreden. Had het zelf ook nooit verwacht doel van de dag was om onder de 8 te komen en misschien naar de omloop beide dus dik gelukt, dikke prima dus.

Hier nog wat foto's
Foto-OSWMAZU3.jpg

Foto-KLMIZKST.jpg

Foto-OWDL37MB.jpg

Foto-3CWFIMBU.jpg

Foto-XV47AHCK.jpg

showrox: ja, was cker wel lache kom jullie vast nog wel keer weer tegen in de toekomst :P was echt lache jammer dat jullie tijden tegen vielen.

Status
Not open for further replies.
Back