[highlight]update 25/8/'08[/highlight]
Eindelijk weer is een update na veel gebeun e.d. heb ik er weer is tijd voor +ralf+
Veel dingen gebeurd motorisch en uiterlijk, beide positief
Ben vorige week op de bank bij karsemeijer geweest, met veel goede moet om de oude score van 21 pk te verbreken.
Nou na paar bankruns zaten we weer op het oude vermogen van 21 pk maar we kwamen er maar niet overheen. Van alles geprobeerd en kregen het niet voor mekaar, kon nog maar 2 dingen zijn uiteindelijk. 1 of ik had een slechte cilinder bemagtigd of 2 dat er iets mis was met de uitlaat. Nja uitlaat van rick even eronder gedaan en ja hoor gelijk 22,8 pk. En bij me eigen uitlaat weer het 1 en ander gefixt en die erop gedaan. Score eindigde bij 22,9 pk maar bank flipte op een gegeven moment en konden niet goed meer zien wat we nou moesten veranderen, en het dus maar daar bij gehouden. En is dus een lage 23 pk wel mogelijk
Grafiekje dan maar
Ook nog even geoefend zonder kappen, het was nog al een groot verschil die ene 2 pk meer, en hij is nog is veel feller onderin oftewel wheely problemen
maar kon niet goed grip krijgen met me voeten dus met treeplank erop moet het wel te doen zijn
Hier nog filmpje van het oefenen (sorry voor slechte kwaliteit)
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0vfbcyAfXBE"]YouTube - LT Speedrox oefen run 22,9 pk[/ame]
Nou uiterlijk dan maar
spuit alles zelf met spuitbussen dus verwacht geen hoog spuitwerk van de beste spuiters
Ook alle kappen zullen helaas niet af zijn voor genemuiden omdat de spuitbussen niet meer leverbaar waren en heb er nog een paar nodig.
Achterkap druk mee bezig geweest heeft nog paar schuur en aanpas werk nodig en is hij ook af. (hier mee rijd ik in primer op genemuiden)
Paddock even ontdaan van zijn altijd oranje kleur
En dan de rest van de kappen, afwerking is niet super maarja je kan niet alles hebben.
Verder was dat hem al weer en nog paar dagen wachten en zitten we op genemuiden, hier moet ik wel onder de 8 seconde. +ralf+:W