LT Speedrox

Status
Not open for further replies.
ey bedankt voor de reactie's allemaal :) T.C.R. meuk is allemaal mooi mja moet wel presteren, hoop het wel want zat leuk prijskaartje aan :p

Thinuz: het spul komt allemaal onder een sonic te hangen :7 heb er al 1 in de schuur liggen maar moet nog ff kijken wat het word waarscheinlijk word dat me sbo 2009 sprinter, en me aerox net zo goed -:-:#

morgen denk ik maar weer druk met kappen bezig :)

Last edited:
Damn heel netjes man,leuk zo,n vakantie:W
zak geld op je rug,voordeel die hoefte je niet meer mee terug te nemen:P
Waren die gasten nog een beetje verstaanbaar? of wist jeal percies voordat je de winkel in liep wat je wilde hebben:W

Zo lekkere spulletjes hoor :P had dat niet echt verwacht bij een update met projectnaam LT Speedrox

Project phantom: Tsja ik wist wel wat ik wou maar er zijn ook nog verschillende cil kitjes daar 85 cc had ie het over, 90cc is er ook d8 ik. Het is moeilijk communiseren met die italianen, aangezien ze geen woord engels kunnen. Mja beetje italiaans op zn tijd kan geen kwaat :P

Anne: Tsja dat zijn nog is vorderingen hea :P ghehe

Er zal nog apparte project pagina voor komen, maar hou het hier nog wel beetje up to date :)

Last edited:
[highlight]9/7/'08[/highlight]

Weer een update na een maand :cheer: en er kan veel gebeuren in een maand :W
laten we beginnen bij het motorische gedeelte, er zou een revisie beurt komen en die is dus in volle gang.
Heb het 1 en ander weer gekocht voor de beurt en ook wat spulletjes voor het T.C.R. blok.

Aanschouw:

De verse overrange +ralf+

Foto-RYTZ4EMQ.jpg

Voor T.C.R. blok een koso 34mm en MHR VL 14

Foto-JSIH4P4O.jpg

Keihin + mhr piaggio 22~28 spruitstuk

Foto-ZMOB44FA.jpg

Keihin Vs. Koso

Foto-4LPWBBQB.jpg

nog 1 :#

Foto-MPWHDHVV.jpg

Groeps foto

Foto-WN47RLNZ.jpg

En de groeps foto op mijn kamer :#-:-

Foto-HAKRTPW6.jpg

Ook heb nog het 1 aan het uiterlijk gedaan, deze zijn wel gewijzigd. Eerst wou ik proberen om alle kappen aan mekaar te krijgen, maar dit is niet mogelijk om het voor 30 augustus af te krijgen ( tijd heb ik niet over om zoveel te doen en aan te passen) Ook heb ik de z kappen na gemaakt omdat daar enige problemen mee ontstonden. Hier de foto's van de kappen op het moment ( meeste in beunstatus)

Voorkap + zijkap

Foto-AEMSFVWU.jpg

Me zadel :W

Foto-ZAKY6DWC.jpg

Hele achterkant

Foto-ZJKVJKKK.jpg

Underseat

Foto-QMMW6V8F.jpg

Verder de plannen die de komende tijd gaan gebeuren.

Motorisch:

Gister heb ik mijn blok weer naar karsemeijer gebracht om het in mekaar te maken en me carb + spruitstuk te tunen. Daar kwamen we erachter dat er iets niet goed zat met krukas/lagers ( dit is inmiddels los gehaald en bleken de lagers verrot te zijn) Daarna tussen 10 en 30 augustus nog even op de bank voor genemuiden ( 1 t/m 10 aug op vakantie) en dan de 22/23 pk berijken 8P hoop ik :rolleyes:

uiterlijk:

Hier is het gewoon druk bezig met schuren, plamuren en polyesteren :( mja resultaat komt vanzelf. Ook bezig met het polijsten van mijn stuur dus dat word ook een blinger -:-

Nog foto hoe ie er nu zielig bij staat in de schuur

Foto-EQIO8RAM.jpg

jullie horen van me

Last edited:
he tcr:P
ben benieuwd wat je met het kitje heen gaat zetten
komen bij jou ook de spoelpoorten biuten blok als cilinder er op zit bij mij(type met gegoten kop)is dat wel zo komt ie net naast het carter bij de onsteking kant.
succes met je set

tbt slider#243: hey mede tcr ganger :P jah ben zelf ook benieuwd, maar zelf kan ik hem niet zomaar op carter schuiven omdat alles gekotterd e.d. moet worden, volgens mij heb jij andere versie dan dat ik heb geen goud/oranje kop?
mja hou me maar op de hoogte als jij meer over je setje weet

thinuz: Dat project is van de mensen van team cristofolini zelf, die gasten hebben idd een redelijk snelle tijd 5,89 meende ik zonder reactie. Zit idd wel potentie in zn kitje.

bij mijn moet dat wel worden gedaan het enige verschil tussen onze cilinders is de kop verder is jou cilinder in de zelfde mal gegoten als mijne dus zou daar denk neit echt veel verschil in zitte lijkt mij.
mijn setje ligt nu bij tom en worden van de week opgelast en uitgekotterd verder word mijn carter cnc gevreesd zodat de krukas er goed in kan
mocht je willen wete wat ik bedoel moet je me je msn adres maar ff pmen heb wel foto vanw at ik bedoel;)

Dikke T.C.R. kit!
Ben benieuwt wat voor tijden je daarmee gaat neerzetten :).

Kapjes van je rox zien er ook goed uit, nog een beetje ruw, maar het idee erachter vind ik wel dikke shit :*

Fuzion: Ja , vond het zelf echt gaaf idee ( orgineel als goed is) nog geen rox er mee gezien dus :P en ja het kan niet vanaf het begin mooi zijn :P mja zit nog veel werk in achterkap de rest is wel bijna af :)

Pikeheat: Tsja voor iedereen is het mogelijk :P gewoon plane naar Italie pakken done :P tsja was er dicht in de buurt en anders zou ik 2 fast kopen, vond dit wat orgineler :W

Sandor: Ja bedankt :P jij hebt door wat ik nog moet doorstaan :P

[highlight]update 24/7/'08[/highlight]

yoho weer een update heb blokje terug van karsemeijer, ziet er weer fers uit 8) en ben bezig geweest met wat kapjes, staan nu in de primer grotendeels :) Hier wat foto's

Kapjes in de primer

Foto-GKIODSMV.jpg

Foto-QTE7GNI8.jpg

Foto-PZFVC4RP.jpg

Foto-LSKAD3XR.jpg

Hier nog wat foto's van me stuur die ik gepolijst heb :)+ralf+

Foto-W3MCCMYW.jpg

Foto-KNP83LYU.jpg

En de foto's van het blokje, is weer netjes in mekaar gezet door karsemeijer en de inlaat weer even getuned :) Ook gelijk ff mooie nieuwe mhr filter gehaald, me lompe twin air was ik inmiddels wel zat :P

Foto-4MUOACYD.jpg

En max had zich weer verstopt maar is weer gevonden.

Foto-EOXNPC7V.jpg

Zo dat was hem weer voor deze keer, hoop eind augustus weer even een update te doen, ben tijdje op vakantie dus.

Wat de plannen nu verder zijn, werken aan me gigantische kut achterkap en proberen alles in de lak te zetten :) dan zal ik zo snel mogelijk foto's posten :)

Ook staat er een bank afspraak gepland bij Karsemeijer :) 19 augustus dus dan weten we of ik de 22/23 pktjes haal :)

En zondag ga ik even langs Hengelo sbo sprint bekijken :)

Status
Not open for further replies.
Back