[highlight]9/7/'08[/highlight]
Weer een update na een maand :cheer: en er kan veel gebeuren in een maand :W
laten we beginnen bij het motorische gedeelte, er zou een revisie beurt komen en die is dus in volle gang.
Heb het 1 en ander weer gekocht voor de beurt en ook wat spulletjes voor het T.C.R. blok.
Aanschouw:
De verse overrange +ralf+
Voor T.C.R. blok een koso 34mm en MHR VL 14
Keihin + mhr piaggio 22~28 spruitstuk
Keihin Vs. Koso
nog 1 :#
Groeps foto
En de groeps foto op mijn kamer :#-:-
Ook heb nog het 1 aan het uiterlijk gedaan, deze zijn wel gewijzigd. Eerst wou ik proberen om alle kappen aan mekaar te krijgen, maar dit is niet mogelijk om het voor 30 augustus af te krijgen ( tijd heb ik niet over om zoveel te doen en aan te passen) Ook heb ik de z kappen na gemaakt omdat daar enige problemen mee ontstonden. Hier de foto's van de kappen op het moment ( meeste in beunstatus)
Voorkap + zijkap
Me zadel :W
Hele achterkant
Underseat
Verder de plannen die de komende tijd gaan gebeuren.
Motorisch:
Gister heb ik mijn blok weer naar karsemeijer gebracht om het in mekaar te maken en me carb + spruitstuk te tunen. Daar kwamen we erachter dat er iets niet goed zat met krukas/lagers ( dit is inmiddels los gehaald en bleken de lagers verrot te zijn) Daarna tussen 10 en 30 augustus nog even op de bank voor genemuiden ( 1 t/m 10 aug op vakantie) en dan de 22/23 pk berijken 8P hoop ik
uiterlijk:
Hier is het gewoon druk bezig met schuren, plamuren en polyesteren
mja resultaat komt vanzelf. Ook bezig met het polijsten van mijn stuur dus dat word ook een blinger -:-
Nog foto hoe ie er nu zielig bij staat in de schuur
jullie horen van me