klopt moet hem in de buurt ophalen. verzendkosten zijn hoog. Wel rijd hij gewoon goed dus maak er geen haast mee maar moet wel een keer gebeuren.Wel interessant.
10 jaar terug ofzo werd hier ineens een papieren pakking voor gebruikt.
De isolators zijn nog wel te koop zie ik.
Zolang hij goed loopt gaat hij niet open hahaha.Dat vind ik wel erg tof 25 jaar oud met die kmstand en op originele onderdelen.
Wil niet vloeken ma wil dat blok van binnen weleens zien.
Magoed hoop dat dat nog 1000en kms duurt.
Waarom dan? Motor loopt keurig. Zal weinig verrassend te zien zijn. Denk dat mijn ervaring met oude scooters en ze weer op de weg krijgen, alsook hoe deze loopt weinig aan de verbeelding laten. Hij doet het goed en ja hij is 26 jaar maar een onversleutelde scooter van 26 kan goed zijn. Anders allang gemerkt. Je merkt wel dat hij langzaam los komt. Maar een slechte motor laat zeer snel van zich horen en zien. Mocht hij open moeten dan zal dat hier te zien zijn hahaDat vind ik wel erg tof 25 jaar oud met die kmstand en op originele onderdelen.
Wil niet vloeken ma wil dat blok van binnen weleens zien.
Magoed hoop dat dat nog 1000en kms duurt.
Of wil je graag horror verhalen over dit blok horen? Neem aan van niet?want tot dusver zijn de verhalen verder.......,Zolang hij goed loopt gaat hij niet open hahaha.
Post automatically merged:
Waarom dan? Motor loopt keurig. Zal weinig verrassend te zien zijn. Denk dat mijn ervaring met oude scooters en ze weer op de weg krijgen, alsook hoe deze loopt weinig aan de verbeelding laten. Hij doet het goed en ja hij is 26 jaar maar een onversleutelde scooter van 26 kan goed zijn. Anders allang gemerkt. Je merkt wel dat hij langzaam los komt. Maar een slechte motor laat zeer snel van zich horen en zien. Mocht hij open moeten dan zal dat hier te zien zijn haha
naar mijn mening is een zenith blok niet te slopen, er komt veel overeen met een Honda SFX blok.Hahaha nou tot zo ver geen horror haha blok loopt erg soepel moet ik zeggen. Ook geen lager geluiden oid. Haha
Keek vandaag eens.Hahaa moet zeggen, deze scooter trilt ook als een malle boven de 40 kmh teller.
Wss die blokrubbers ook naar de mallemoeren. Magoed gezien ik deze wss tot ze laatste rustplaats op blauw laat staan is dat niet zon probleem.
Tevens balhoofdlagers voelen voor mij frappant aan, maar de scooter is direct na aanschaf ook een aantal keer gevallen met de stormen vorig jaar.
Dat helpt niet echt voor 't balhoofd.
Treurig is 't wel.
De Iva Jet vertoont vrijwel geen roest, maar heeft altijd binnen gestaan en nog steeds.
Moet wel zeggen 12 inch is in bochten wel beter, die 10 inch schraap je gauw de linkerzijde van de bokstandaard, daarnaast meer grip.
Behoorlijk saai hahaha. Rijd perfect. Doet wat hij doen moet zonder tegensputteren. Rijd elke dag naar en van t werk. 1 x kicken en motor knettert tevreden. Kom vaak thuis en zeg tegen mijn sprookjes bos figuur op de bank dat t echt een fijne scooter is!(bedoel er dus mee dat de scooter fijn is en niet dat mijn vrouw een fijne scooter is haha en Nee mijn scooter is ook niet mijn vrouw hahaha)Keek vandaag eens.
Die rubbers zijn inderdaad klaar.
10 jaar oud.
9100 km.
Hoes t met de Zenith?
Gezien de fotos heb je nog ff wat te doen haha. Mijn lingben is op. Fluiten en gieren en laat je zo staan. Die word gesloopt.(1300 km) hoewel, t is t eerste model uit 2004 welke in de kwarwei verkocht werdKeek vandaag eens.
Die rubbers zijn inderdaad klaar.
10 jaar oud.
9100 km.
Hoes t met de Zenith?
Haha in begrensde stand 35 kmh merk ik er niks van, komt wel een keer op een mooie zomerdag.Gezien de fotos heb je nog ff wat te doen haha. Mijn lingben is op. Fluiten en gieren en laat je zo staan. Die word gesloopt.(1300 km) hoewel, t is t eerste model uit 2004 welke in de kwarwei verkocht werd
Zo ongeveer. kan er anderhalve week mee naar t werk. dus zuinig genoeg hahahaHaha in begrensde stand 35 kmh merk ik er niks van, komt wel een keer op een mooie zomerdag.
Me Iva Jet nu op geel kenteken uit 2016 met 8500, bijna evenveel km's.
Ding is als nieuw.
Wat verbruikt die Zenith tegenwoordig? 1 op 20 met geluk?