dit schema staat hier ook(boven getoonde schema. Deze is vrij onduidelijk vind ik persoonlijk.Ik zal hieronder even het volledige schema posten maar wellicht heb je dit al want dat staat volgens mij ook in de resources van dit forum, dacht ik.
View attachment 68363
Ach alles werkt verder anders van de lente de kabels volgen haha. Komt vast in ordeMisschien is een andere kabelboom een Optie als je er niet uit komt .
Klopt.Was jij niet ook woonachtig in Belgie @Sparky ?
Als je de vlotter in de benzine tank bedoelt, is dit component nr 23.het lijkt deze maar kan dat niet met zekerheid zeggen
Top. Dat idee had ik al alleen kabels kloppen niet. Ik zal eens even kijken hoe of wat vanavondKlopt.
Als je de vlotter in de benzine tank bedoelt, is dit component nr 23.
Het component waar jouw pijl naar wijst is de serieweerstand voor de elektrische choke, deze begrensd de stroom door het verwarmingelement in de choke waardoor het langer duurt eer deze volledig geexpandeerd is en het verrijkingskanaaltje dicht drukt.
Ja haha heb t aangepastLekker bezig, hopen dat hij nu goed is.
Bedank je overigens niet de verkeerde?
Dank je wel voor het compliment!Zeer mooi, zo zie je ze niet vaak (lees: nooit) meer.
Dat is wel een Applausje waard ...........Zo is hij nu (op foto nog geen n ieuwe voorband die is er vandaag opgekomen: