los of stuk?

rookie

Well-Known Member
hallow

mina hori lc sd
polini evo70cc lc
c20
21mm
,....


Vandaag voelde ik een hevige trilling vanuit men blok komen, dit heb ik ervoor nog nooit gehad.
Toen hebbik men broer er even achter laten rijden en hij zag dat het niet goed was.
Het achterwiel kwikkelt zowat heen en weer.

Wij onmiddelijk nieuwe rondel+moer erop en zeer vast gezet, weer hetzelfde.
Kan dit de uitgaande-vertandingsas zijn die scheef staat en zo het wiel doet kwikkelen? of wat anders??

Het is niet storend bij 50km/u maar vanaf 95-100km/u voel je eht erg hard.


grtzz
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een vraag ik heb yamaha neo's, ik heb vandaag mijn rolletjes vervangen naar 6 gram en mn varioring eruitgehaald, nu het probleem: er zit bij het optrekken geen gang in te branden duurt wel 10 sec voor ik op de 30 zit echt niet normaal en hij komt maar niet op toeren, weet iemand wat het probleem kan zijn en wat ik ertegen kan doen. alvast bedankt
 
oviivo said:
ik heb een vraag ik heb yamaha neo's, ik heb vandaag mijn rolletjes vervangen naar 6 gram en mn varioring eruitgehaald, nu het probleem: er zit bij het optrekken geen gang in te branden duurt wel 10 sec voor ik op de 30 zit echt niet normaal en hij komt maar niet op toeren, weet iemand wat het probleem kan zijn en wat ik ertegen kan doen. alvast bedankt


hou het even bij je eigen topic , daar word wel antwoord gegeven
 
De lagers zijn net vervangen en hebben een kleine 10km gedaan nog maar, en er zit een std.vertandingsdeksel op.

Nog suggesties, het is lastig aangezien ik zo niet ga rondrijden.
Het is dus echt het achterwiel dat kwikkelt en niet het blok.
 
Last edited:
Back
Top