gas zit los typhoon

Advertisement - register to remove this

Bedoel je , dat je aan het hendel kan draaien , zonder dat hij gas geeft ? Dit kan je bij je hendel , en soms ook op de carb stellen , met een stelmoer en een contra moer , staat deze al op de uiterste stand , zul je de binnen kabel in moeten korten. ziet er zo uit ongeveer . kan ook gewoon recht zijn .
 
mijn gas zit speling op iemand een idee hoe je dat kan fixen
Een gratis tip: probeer wat meer uitleg te geven.
Omschrijf wat er precies aan de hand is. Wat doet het wel en wat doet het niet.
Wat je zelf al hebt geprobeerd.
En iets meer informatie over de scooter is welkom. KM stand, bouwjaar, setup et cetera...
Hoe meer je aan ons doorgeeft, hoe groter de kans dat je goed geholpen gaat worden...
 
Een gratis tip: probeer wat meer uitleg te geven.
Omschrijf wat er precies aan de hand is. Wat doet het wel en wat doet het niet.
Wat je zelf al hebt geprobeerd.
En iets meer informatie over de scooter is welkom. KM stand, bouwjaar, setup et cetera...
Hoe meer je aan ons doorgeeft, hoe groter de kans dat je goed geholpen gaat worden...
bouwjaar 2005
km stand 35000 maar loopt als een zonnetje
standaard gilera typhoon
als ik gas geef is het eerste stukje los dus doet helemaal niks daarna moet ik hem heel ver draaien wat ik wil is dat het gas gewoon gelijk reageert dus dat de speling aan het begin weg is en niet meer zo ver om moet draaien.
helpt snelgas veel met reactie vermogen en dat ik hem niet zo ver moet draaien.
 
Inderdaad. Aan de onderkant van de gashendel zit een schroefje die je gaskabel klemt aan een schuifbaar blokje. Deze zou je wat aan kunnen trekken en vervolgens opnieuw vast zetten.
 
Aan de onderzijde van de gashendel is een stel mogelijkheid, evenals op de bovenzijde van de carbu. Kijk eens verder dan je neus lang is.
Kan je ook normaal zeggen halve die heb ik al gezien maar dr gebeurt helemaal niks kan je ook normaal vragen of ik dat al geprobeerd heb
Post automatically merged:

Inderdaad. Aan de onderkant van de gashendel zit een schroefje die je gaskabel klemt aan een schuifbaar blokje. Deze zou je wat aan kunnen trekken en vervolgens opnieuw vast zetten.
oke dankuwel zal ik proberen
 
Kan je ook normaal zeggen halve die heb ik al gezien maar dr gebeurt helemaal niks kan je ook normaal vragen of ik dat al geprobeerd heb
Post automatically merged:


oke dankuwel zal ik proberen
Je schrijft slechts één zin en daaruit blijkt niks.
Heb je al nieuwe kabel geprobeerd?
 
Back
Top