Levensduur MHR Team...

nickaerox2003

NickAerox2003
Oi, ben ik weer met me team..

Weet iemand van jullie misschien hoe lang een MHR Team 70 het uithoudt ??
K maak namelijk best veel km's, en wil toch vaak me scoot gebruiken met de Team als ik em heb.. en hoe zit het met de slijtage van Zuiger, zuigerveren en wand ??

Ik hoop dat iemand hier wel iets over kan vertellen..

MVG: Nick
 
Advertisement - register to remove this

de mhr team zal ik neit gebruiken voor straatgebruik als ik jouw was. Het is een hoogtoerige cilinder en je zult je zuiger of zuigerveren vrij vaak moeten vervangen, beter neem je iets laagtoerigers voor straatgebruik, gilardoni oid:)
 
nickaerox2003 said:
Oi, ben ik weer met me team..

Weet iemand van jullie misschien hoe lang een MHR Team 70 het uithoudt ??
K maak namelijk best veel km's, en wil toch vaak me scoot gebruiken met de Team als ik em heb.. en hoe zit het met de slijtage van Zuiger, zuigerveren en wand ??

Ik hoop dat iemand hier wel iets over kan vertellen..

MVG: Nick


Ligt eraan wat jou rijstijl is , als je er echt mee gaat beunen en rare dingen mee doen , dan geef ik hem niet lang..
Maar draai jij goed warm , smeer jij zeer goed (1 van de belangrijkste elementen naast de koeling) en je laat de cilinder goed koelen door ene goede radiateur.. dan kan deze wel een redelijke tijd meegaan.
Hoeveel km kan denk ik niemand tegen je zeggen misschien een sgatting maar we weten de staat niet van de cilinder etc. etc.
Maar als je gewoon normaal ermee omgaat dan kan die er nog wel ff tegen aan ;)
maar een team cilinder te gebruiken om ff lkkr naar school te gaan , zou ik er niet voor over hebben zoals dieselmaniac al vermelde hierboven..
dan zou ik eerder voor iets minder hoogtoerig gaan...
 
Das zeer mooi :)
Ik wilde sowiesow nooit egt voluit gaan met da ding, en warmdraaien en smeren is geen probleem :)
PS de cilinder heeft pas/al 200 km gereden, dus hij is nog in hele goede staat, heeft alleen wat vegen van de zuiger, maar dat heeft elke cilinder denks

edit: tenslotte rijd dat ding al als een speer met een MHR Team, en ik wil niet graag het halve politiekorps achter me aan hebben, het snelste hier uit de omgeving is DR 70 :p. Dus ik kan het best rustig aan doen :).

Kan ook aan Hebo Manston II komen, maar dat zal al wel helemaal nix uithalen natuurlijk :p
 
Last edited:
Back
Top