levensduur alu

Rossi firefox

Well-Known Member
De naam zegt het eigenlijk al..
Ik zag stage 6 racing staan op een site en dacht voor die prijs neem ik die wel:p zolang et mr snel gaat.

Alleen aangezien ik nogal wat km's rij vraag ik me af hoelang dat ding ongeveer mee zal gaan? En kan die op een stnd ontsteking van mina hor?

Anders zat ik te denken aan een roze top want die knalt ook best door..

Mvg
Ralph
 
Advertisement - register to remove this

als je elke dag rijd, zou ik zowieso de roze top nemen.
voor alledaags gebruik is de stage6 racing niet echt geschikt ivm met hoge toeren, daardoor erg veel slijtage, dan kan je eerder de stage 6 pro nemen, knalt ook lekker door:), en alluminium kan wel gewoon hoor:)

veel suc6 met je keuze
 
idd , stage6 Pro is een perfect cilindertje voor op straat , ontsteking wil prima , niks aan doen, mja , denk er wel om dat geen enkele 70cc nou goed is om dagelijks mee te rijden , en ga je er een 70cc op zetten denk er dan wel aan dat je een goeie krukas hebt en iig goeie membraanplaten
 
Ik heb al een 70cc polini corsa met een doppler asje en carbon membraam etc.. Daar heb ik al ongeveer 300 kilometer mee gereden en de cilinder alleen al 10000 dus dat gaat wel..Alleen ik wil sneller dus ik vraag me af of zo'n stage 6 racing ook wel n btje gaat voor redelijk alledaags gebruik..Anders bestel ik een roze top.
 
Back
Top