Leuke dag vandaag

Daanje

Well-Known Member
Vanochtend vroeg opgestaan, want me broertje ging een nieuwe scooter kopen: een Renner
smile.gif

Maar daarvoor moesten we eerst helemaal naar Fijnaart, das in de buurt van Roosendaal ofzo, dus best wel een endje hier vandaan.
Maar toen we daar aankwamen zag ik dus een hele mooie scooter staan! Maar toen keek ik naar de uitlaat en begon kei en keihard te lachen! Leovinci Sprinter!!! Damn. Zei die gozer dat ie em had, omdat ie hard wilde blazen, hehehe...
Ik dus effe een korte cilinder check. Er zit dus een BSG-05 cilinder onder, dus dat snelle dingetje
smile.gif

Toen effe verzekering overgeschreven en naar huis "blazen"
We zijn trouwens ook nog door Klaaswaal gereden
smile.gif
Ook nog geflitst daar, maar ik hield me hand voor het plaatje en me middelvinger omhoog
smile.gif
Zijn gewoon van die neigingen die je krijgt als je een flitspaal ziet
smile.gif

We zijn ook nog met een of ander veerpontje het water overgestoken naar Krimpen aan de Lek ofzo. Was wel leuk
smile.gif

Verder helemaal niet verkeerd gereden ofzo. Tot aan Capelle a/d ijsel moesten we effe goed opletten hoe we moesten rijden, maar vanaf daar wist ik de weg weer terug naar huis, omdat ik dezelfde route had gereden toen ik mijn scooter had gekocht van Razkin
wink.gif

Ohja, in Gouda nog een stop gemaakt, want ik zag ineens een Mac
smile.gif

Kwamen we daar binnen, waren der alleen maar van die kleine ettertjes! En er werkte ook best wel jonge meisjes van een jaar of 13. Is altijd wel grappig om daarmee sjans te hebben, maar verder niks
rolleyes.gif

Maar afijn, we zijn nu net thuis en ik heb me toch een honger!
Dus effe verder forummen en dan eten
smile.gif


Greetz
 
Advertisement - register to remove this

hmzz
tegenwoordig ook al intresse in meisjes van 13?
smile.gif


------------------
we zijn allemaal wormen, maar ik ben wel een glimworm
 
Die gek komt gewoon langs mijn huis, en knalt keihard door! Naaaah! Ook niet ff bij DDL gaan kijken hoor. Sjongejonge...
wink.gif
 
En dan zittie op mij te zeiken dat ik em niet ingelicht had over mijn uitstapje destijds naar de ArenA (Admirals)
smile.gif
 
Heeeey mensen, ik ben weer terug van een weekie bij me zus.
We hadden meteen dat ik daar aankwam een soort trance-party, was best wel koel, had nooit gedacht dat er ook nog es leuke jongens in zo'n dorp rondliepen.
En ik heb ook nog es een jongen met tieten gezien, hahaha.
Het leek er in ieder geval op.
's Ochtends om een uur of 6 kwamen we thuis, dus meteen ons nest in, maar we waren om 10.00 of zo alweer wakker, en de rest van die week was gewoon echt lachen.
Donderdag gingen we Hellraiser kijken, dus me zus zegt: Je kan toch wel tegen enge dingen of zo?
Dus ik: Ja, tuurlijk.
Maar er was veeel bloed, en me zus lachte me gewoon uit omdat ik steeds schrok en zo, maar goed.
Gister dus films gehuurd, lachte ze me weer uit, omdat ik in me broek scheet, was best wel eng moet ik zeggen.
Maar deze week was echt gaaf, en nu ben ik weer thuis, meteen me hele mailbox vol, ben ik dus toch nog een beetje belangrijk.
Maar we gaan zo gourmetten dus ik ga maar weer es, dt was natuurlijk weer nutteloze info, zoals gewoonlijk, maar dat maak nix uit he.
Nou doei allemaal.
 
Originally posted by Arne@Piaggio:
Die gek komt gewoon langs mijn huis, en knalt keihard door! Naaaah! Ook niet ff bij DDL gaan kijken hoor. Sjongejonge...
wink.gif

Voordat ik wist waren we alweer uit dat gehucht
wink.gif

Ennuh keihard knalluh?
rolleyes.gif


Greetz
 
Originally posted by bond007:
hmzz
tegenwoordig ook al intresse in meisjes van 13?
smile.gif



Liever meisjes van 14 of 15
wink.gif

Zijn al een stuk rijper als meisjes van 13.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen
rolleyes.gif

Maar ik heb ze nog steeds het liefst van een jaartje of 23 ofzo. Die kunnen nl neukena als een gek
smile.gif

hmmm........ik dwaal weer af
smile.gif


Greetz
 
Originally posted by SR-Fanatic:
Nooit meer wat van die SR gehoord? Klote is dat zeg.

ps. I'm back
smile.gif



Nooit meer wat van die SR gehoord
frown.gif

Ik denk eigenlijk dat ie in onderdelen is verkocht...
En ik wist allang dat je terug was
wink.gif


Greetz
 
Originally posted by NastroAzzuro:
En dan zittie op mij te zeiken dat ik em niet ingelicht had over mijn uitstapje destijds naar de ArenA (Admirals)
smile.gif

Maar ik wist van tevoren niet dat we terug door Klaaswaal waren gereden
wink.gif


Greetz



[This message has been edited by Daanje_70MHR (edited 21 July 2001).]
 
Back
Top