Hee Daan je ben niet de enigste..
Weet jij die Zip SP van koninginnedag met Team50 spul,19 blablabla...
Die gast was 2 maanden als het niet langer is aan het voorbereiden en wij gingen op koninginneochtend een nachie door want er moesten een paar scooters aan de praat krijgen: Zijn zip reed net, een typhoon, een amico moest worden gesloopt, een MB aan de praat gekregen en mijn zusjes Runner..
Nou wij gaan mijn zusje ophalen bij mij thuis en die Zip begint vreemd te doen, nou wij vanalles proberen met de carb + luchtfilter om hem een beetje rijdend te krijgen. Maakt niks uit gewoon kut blijven doen.. Nou ik zou hem wel aan trappen. Nou angstaanjagend weinig compressie. Wij om 3 uur voor D hour (!!!!!!!!) in Klaaswaal die zip kaal gemaakt en de cilinder eraf.. Nou niks mee aan de hand. Hij wil hem erop zetten draait hij zijn tapend verrot. OK daar ging Koninginneochtend voor hem.. Wij gewoon gaan rijden, hij achterop bij mijn zusje en rijden maar om 6 uur in klaaswaal en wij zien niemand wij van WAT IS DIT DIT MEEN JE NIET!!!! Wij bellen: Ja we zitten al in Numansdorp OK wij daar naar toe en volop relaxte ochtend gehad. Wij aan Lennart gevraagd of hij tapenden had, nee die had hij niet, MAAR die van een typhoon passen. Hee daar hebben we er nog 1 van staan... Hij terug om daar het tapend uit te slopen. LETTERLIJK SLOPEN !!! Ze hebben alles eraf gesloopt wat voor koeling zou kunnen zorgen... Breekt het tapend af !!! Nou das kut, de gasten die met hem mee waren hebben wel verstand van metaalbewerking dus hebben die ochtend een tapoend bij gewerkt (dit was het tapend die hij verrot draaide op de zip) Ding bij gewerkt en naar mijn huis gecrossed. Zip in elkaar gezet na enige problemen en hebben toen om 9:00 voor de deur staan knallen (is dat niet errug dichtbij mijn huis, mijn huis zie je op afstand nieteens je denkt dat het deel uitmaakt van een restaurant, maar hij had geen demping materiaal in zijn dempert zitten), en mijn ouders wakker gemaakt die waren niet happy met die toeren die dat ding blies... Komt mijn pa naar buiten net iets te melig (dat doet hij alleen als hij teee lang heeft geslapen of als hij teeee kort heeft geslapen, dit was het laatste geval), die was dus niet blij. Hij staat daar ziet mijn zusjes nieuwe "koninginnedag pijp" (Black Swan zonder demper)... "Sooow dus het trutje gaat ook harder rijden ???" Mijn zusje "Ehhh (rode kop van hier tot Japan) ja eeeeh niet zo hard hor, wil het niet tegen ma zeggen (smekend)". Nou die Zip reed eindelijk en toen weer naar Klaaswaal voor de testbank...
Door dat ritje terug ben ik gaan twijfelen aan de testbank uitslag want, ik haalde die zip net in (toen was er een bocht).. Ik op een Runner, ik had 8,2 pk en die zip had met dezelfde afstelling 9,6. Gezien het totale gewichts verschil tussen mij en die gast op die zip. Laten we zeggen een kilootje (met scooter meegeteld) of 50.....