Wat een leuke dag had moeten worden...

Originally posted by Royal Rally:
Nee ik heb niet naar je gezocht
wink.gif

Nee, wel kut voor je ja. Race was best leuk.

Alleen die klote Expi's zijn geen hol aan. Nou ja, die gaan dan nog wel, maar die andere schakelhokken waren echt saai.

Scooters waren wel gaaf. (Dit was me eerste race.)

Gingen een paar ook hard op hun smoel, mja toch wel geining. (Niemand gewond) 1tje belande in de 1,5 meter lager gelegen gracht.

Valerodney was 19e van de 20 deelnemers
biggrin.gif

Schakels gaar?? Heb je die Pech Mini's wel zien rijden?
biggrin.gif

Originally posted by NastroAzzuro:

Of Scooterracer en Jorick het geslaagd vonden weet ik niet... Joor reed wel behoorlijk mee in de Std A-klasse.. 7e geloof ik.
[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 04 June 2001).]
Waarom heeft niemand zich voorgesteld??

Vraag me af hoe ze dat gaan goedpraten in de volgende scootin
tongue.gif

Het deelnemers was ijzersterk, maar gelukkig kon onze rodney nog 1 persoon voobij.
smile.gif

Originally posted by razma:

Die duik in de sloot was wel mooi..
het afbrekende blok ook..
redface.gif
)

Die duik was Pieter Poppe, de gast die altijd schteraan rijd in de top-sc-klasse. De ronde daarvoor had hij ook al in de balen gezeten..

Ge Ligtermoet was ook nog een boom aan het knuffelen hoorde ik.....

Het leek trouwens of van Mil gewoon ff de turbo aanzette toen hij weer aan het terugkomen was....

Originally posted by Royal Rally:
Mja van de A klasse alleen dan. Op die uitslagenlijst stond 19e van 20. Zal wel de uitslag van die heat zijn geweest.

A groep. Dat is zo'n lompe veelgemaakte fout.

Joor, er viel weinig voor te stellen, heb je alleen zien rijden, en verder niet in het rennerskwartier herkend. Ben nog wel even bij Mark wezen buurten. Nieuw-Weerdinge gaan we weer
smile.gif

Originally posted by Joor: Waarom heeft niemand zich voorgesteld??

Ik heb je alleen zien rijden, toen ik effe over het rennerskwartier banjerde heb ik wel je typhoon zien staan, maar je stond er zelf niet bij. Volgende keer zal ik wel effe voor je scoot springen tijdens de race
wink.gif

Maybe cya in N. Weerdinge
smile.gif

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 05 June 2001).]

Originally posted by Sjoerdyo:
Die daniel he, lange afstanden gek.

smile.gif

Ik kom ook nog wel es naar Ede met de scoot...

Maareh SR-Fanatic, ik belde je niet, omdat ik niet kon bellen. Geen beltegoed, maar ik had wel een beltegoedkaart bij me, maar die kon ik niet opwaarderen, omdat er bij BEN nog steeds een storing is
frown.gif

Ik moest dus vragen aan een of andere gast of ik mocht bellen en dan ga ik niet naar iedereen bellen. Alleen naar moeders dus
wink.gif

Royal Rally: zaterdag wat te doen? Dan kunnen we effe samen sjeezen
smile.gif
Ik spreek je op de MSN.

Greetz

Ja dan kom ik ook, jullie ff wegvlammen en die (brakke) rally bekijken
smile.gif
. Ow ja, en koppeling verkopen (en misschien wel afstellen
smile.gif
).

Hee Daan je ben niet de enigste..

Weet jij die Zip SP van koninginnedag met Team50 spul,19 blablabla...

Die gast was 2 maanden als het niet langer is aan het voorbereiden en wij gingen op koninginneochtend een nachie door want er moesten een paar scooters aan de praat krijgen: Zijn zip reed net, een typhoon, een amico moest worden gesloopt, een MB aan de praat gekregen en mijn zusjes Runner..
Nou wij gaan mijn zusje ophalen bij mij thuis en die Zip begint vreemd te doen, nou wij vanalles proberen met de carb + luchtfilter om hem een beetje rijdend te krijgen. Maakt niks uit gewoon kut blijven doen.. Nou ik zou hem wel aan trappen. Nou angstaanjagend weinig compressie. Wij om 3 uur voor D hour (!!!!!!!!) in Klaaswaal die zip kaal gemaakt en de cilinder eraf.. Nou niks mee aan de hand. Hij wil hem erop zetten draait hij zijn tapend verrot. OK daar ging Koninginneochtend voor hem.. Wij gewoon gaan rijden, hij achterop bij mijn zusje en rijden maar om 6 uur in klaaswaal en wij zien niemand wij van WAT IS DIT DIT MEEN JE NIET!!!! Wij bellen: Ja we zitten al in Numansdorp OK wij daar naar toe en volop relaxte ochtend gehad. Wij aan Lennart gevraagd of hij tapenden had, nee die had hij niet, MAAR die van een typhoon passen. Hee daar hebben we er nog 1 van staan... Hij terug om daar het tapend uit te slopen. LETTERLIJK SLOPEN !!! Ze hebben alles eraf gesloopt wat voor koeling zou kunnen zorgen... Breekt het tapend af !!! Nou das kut, de gasten die met hem mee waren hebben wel verstand van metaalbewerking dus hebben die ochtend een tapoend bij gewerkt (dit was het tapend die hij verrot draaide op de zip) Ding bij gewerkt en naar mijn huis gecrossed. Zip in elkaar gezet na enige problemen en hebben toen om 9:00 voor de deur staan knallen (is dat niet errug dichtbij mijn huis, mijn huis zie je op afstand nieteens je denkt dat het deel uitmaakt van een restaurant, maar hij had geen demping materiaal in zijn dempert zitten), en mijn ouders wakker gemaakt die waren niet happy met die toeren die dat ding blies... Komt mijn pa naar buiten net iets te melig (dat doet hij alleen als hij teee lang heeft geslapen of als hij teeee kort heeft geslapen, dit was het laatste geval), die was dus niet blij. Hij staat daar ziet mijn zusjes nieuwe "koninginnedag pijp" (Black Swan zonder demper)... "Sooow dus het trutje gaat ook harder rijden ???" Mijn zusje "Ehhh (rode kop van hier tot Japan) ja eeeeh niet zo hard hor, wil het niet tegen ma zeggen (smekend)". Nou die Zip reed eindelijk en toen weer naar Klaaswaal voor de testbank...

Door dat ritje terug ben ik gaan twijfelen aan de testbank uitslag want, ik haalde die zip net in (toen was er een bocht).. Ik op een Runner, ik had 8,2 pk en die zip had met dezelfde afstelling 9,6. Gezien het totale gewichts verschil tussen mij en die gast op die zip. Laten we zeggen een kilootje (met scooter meegeteld) of 50.....

zozo, ook wel kut wat jij hebt meegemaakt
frown.gif

Alleen konden jullie nog tegen mekaar aanlullen. Ik alleen maar tegen m'n colafles, landkaart, sigaretten en telefoon
wink.gif

Toch nog m'n halve accu leeggespeeld aan Snake
smile.gif
Maar wel een nieuw record: 2237
eek.gif

Greetz

Hey daniel nog sorry dat ik toch neit kon maar volgende keer beter he, dan had je me ook kunnen bellen, hadden we kunnen kijken of je scoot achterin een Colt paste
biggrin.gif
...

Is wemeldinge de volgende race? Hey kan iemand nog een keer zon race schema opzetten ik ben nogal de klutskwijt van welke er nou komen aangezien alles in de soep is gelopen.

Ik ben wel van plan binnenkort te komen, en desnoods meet ik daan in de auto en rijd ik achter hem aan met de auto
biggrin.gif

Die daniel he, lange afstanden gek.

SvR

Originally posted by Daanje_70MHR:
zozo, ook wel kut wat jij hebt meegemaakt
frown.gif

Alleen konden jullie nog tegen mekaar aanlullen. Ik alleen maar tegen m'n colafles, landkaart, sigaretten en telefoon
wink.gif

Toch nog m'n halve accu leeggespeeld aan Snake
smile.gif
Maar wel een nieuw record: 2237
eek.gif

Greetz

Waar was die rally neger dan? En een fuckin hoog record, pffff.

Zoals sommige hiero wel weten heb ik laatst een Visiontje erbij gekocht. Dat ding moest uit Elburg (bij het Veluwemeer geloof ik) komen, en aangezien dat een aardig eindje is vanuit Groningen had ik een leuke rit voor de boeg.
Ik was met de trein en bus gekomen, en daarna met dat brommerke op weg naar huis. Het was die dag echt super warm, ik was wel happy. Niet lang. Na 20km loopt dat ding me al warm. Ik had nog 120km voor de boeg, dus dit was niet zo mooi
frown.gif
Nou ja, ik later dat ding weer aan, en proberen naar Dronten te rijden (daar woont familie). Mja, na 5 km was die Visjen helemaal dood en stond ik daar 120km van huis. Eerst maar eens terug lopen naar de rotonde waar ik zo ongeveer dat ding had gekocht. Toen was Dronten nog 17km lopen
electric-lou.gif
. Aangezien me beltegoed op was (juist nu...) heb ik maar ergens aangebelt en me moeder gebelt. En ja hoor, die was niet thuis. Dus ik naar het dichtsbijzijnde station gelopen (4km verder op) en toen ik daar net was belde me pa. Die heeft me toen maar opgehaald, aangezien je geen brommer mee mag in de trein. Ondertussen had ik die dag al 9km met die Visjen gesleurd en nog 4km lang lopen zoeken naar het huis van die gozer waarvan ik die brommer kocht.
Later toen ik thuis was cilinder ff losgetrokken, en die was lekker brak
lol2.gif
.

Ook stond ik eens halverwege Groningen-Heerenveen in de stromende regen 's nachts te sleutelen
smile.gif

Zo maak je tenminste wat mee he

Back