Wat een leuke dag had moeten worden...

Daanje

Well-Known Member
Het begon allemaal zo mooi vanochtend. ik was er vroeg uit, om naar Staphorst te sjeezen
smile.gif

Nou, eerst effe naar de Shell om em effe vol te gooien en daarna meteen door
smile.gif

Ik had voor alles gezorgd: fles cola, kaart van Nederland, pilletjes tegen hooikoorts, fototoestel, mentos en sigaretten.
Ik rijdt dus over een lange rechte weg en geef em dus effe lekker vol
smile.gif
Nieuwe topspeed: 110km/h! Was wel aardig snel voor een Honda
smile.gif

Ik dus naar Almere in 20minuutjes gereden. Jippie, een nieuw record
smile.gif

Ik rij dus langs Almere Haven en dan een fokking lang recht stuk langs de kust van Flevoland. dan nog een heel stuk door Flevoland en door nog door Zeelwolde gereden. Ik rij dus daarna richting Harderwijk, om vervolgens naar Elburg te crossen. Maar ik reed dus op een lange weg, in de middel of nowhere. Ineens hoor ik BENG BENG BENG, BRRRRRRRR.................
Ik zet de motor dus meteen uit en kijk wat er aan de hand was. Wat denk je??? Die 2 moeren waarmee de uitlaat aan de uitlaatpoort vastzit en 1 schroef die aan de ophanging vastzit waren er uitgeknald! M'n uitlaat hing dus nog aan 1 bout vast.
Nou, fijn, daar stond ik dus, in de middel of nowhere. Ik loop dus richting het kruispunt van de N302 en de N306 ofzo.
Maar dan had ik ook nog het probleem dat ik mijn beltegoed niet kon opwaarderen door een of andere kutstoring bij BEN!!! Beltegoed kaart had ik al, maar ik kon dus niet bellen
frown.gif

Gelukkig zag ik een of andere gast langs de weg in een invoegstrook stilstaan waar je mocht parkeren. Ik ga dus naar em toe en vraag of ik heel effe z'n telefoon mocht gebruiken. Het mocht
smile.gif
Ik naar m'n moeder bellen en vragen of ze me terug wou bellen. Zo gezegd zo gedaan. Ik uitleggen dus wat de situatie was en waar ik was.
Ik loop dus verder naar dat drukke kruispunt. Stukje verderop kwam er ineens een of andere droeloe met een NRG MC2 met een Technigas eronder. Reed ie heel langzaam naast me en zat ie echt stoer naar me te kijken. Maar ik was dus echt gefokt en zeg: Wat kijk je nah eikel?! Echt op z'n plat Amsterdams
smile.gif
Schijnbaar werd ie bang en reed ie maar oh zo snel weg met z'n NRG + Technikots. Afijn, ik kom dus aan bij dat kruispunt en parkeer m'n scoot bij een bushokje en ga erin zitten.
Ineens zie ik op het kruispunt 2 motorwouten staan, dus ik dacht: die zijn vast wel bereid om me effe te helpen. Ik zwaai dus uitbundig naar ze en ze zagen me staan en zwaaide terug! Ze kwamen nieteens helpen en reden gewoon door. Eikelbijters!!!
Nou m'n moeder had een idee. De Praxis was nog open, dus ging ze samen met m'n broertje daar naartoe. M'n broertje had z'n date met z'n vriendin zelfs afgezegd voor mij! Dat vond ik echt tof van hem
smile.gif

Na 2 en een half uur te hebben gewacht in dat bushokje kwamen mijn moeder en broertje eraan in de auto
smile.gif
!
Ik blij! Ik kijk meteen dus of de schroeven pasten. Ze pasten niet dus! Kut kut kut!
M'n moeder kwam dus met het "grandioze" idee om mijn scoot in de auto mee te nemen. voor de duidelijkheid, ze heeft een Opel Astra 1,4. Das dus niet de coupé, maar die kleine. Naja, waarom proberen we het niet gewoon? Achterbank dus helemaal naar voren geklapt en de voorste stoelen een stuk naar voren. Toen m'n scooter erin gepropt en geen grap! Het paste gewoon in dat kleine autootje van ons! De kofferbak kon zelfs gesloten worden! Maar toen het volgende probleem: we zijn met z'n 3en en er passen er dus maar 2 mensen nog in. Nou, als oplossing gingen m'n broertje en m'n moeder dus voorin en ik lag achterin derin gepropt samen met m'n scooter. Best wel krap, maar het paste net.
Toen kreeg ik dus onderweg het geniale idee om nog effe naar de Praxis te gaan om wat nieuwe moeren te schroeven te kopen. Daarna door naar huis en m'n scoot uitgeladen.
Alleen waar ik wel van zat te balen is dat er een scheur zit in de onderkuip, maar dat zie je bijna niet. Voor de rest geen schade
smile.gif

Eenmaal thuisgekomen had ik meteen de schroeven en moeren erop gezet en hij deed het weer
smile.gif

Wat dus een leuke dag had moeten worden is uitgelopen in een drama, zonder enige nuttige dingen gedaan te hebben.
Dus Nastro, SR-Fanatic en Royal Rally: het klopt dat jullie mij niet in Staphorst gezien hebben. Hopelijk hebben jullie niet al te veel naar me gezocht
wink.gif

Sorry bikkels
wink.gif

Maarjah, de volgende race waar ik dus naartoe ga met de scoot is naar Lelystad.

Greetz

------------------
Honda X8R-s, Malossi MHR-replica, Giannelli NR-X, 17,5mm Dell'Orto, Malossi Multivar, Polini v-snaar, Polini secundaire vertanding 15/49, Malossi CDI-unit, Bridgestone ML50
 
Advertisement - register to remove this

Tering he.
Daan, das best wel kut voor je.
Enne, hoezo is Lelystad de eerstvolgende race waar je heen gaat?
Ga je niet naar Valkenswaard dan?
Greetz
 
Originally posted by Shirley:
Enne, hoezo is Lelystad de eerstvolgende race waar je heen gaat?
Ga je niet naar Valkenswaard dan?

Ik ga er dan iig niet met de scoot heen.
Of een hele buddy volg gereedschap mee
smile.gif

Of ik zal wel iemand vragen of ie meekomt, maar dat we dan met de auto gaan.
Maar ga jij wel dan?

Greetz
 
DOH! jij maakt ook altijd iets mee he, is het geen flippende gast, dan wel iets dat van je scoot afdondert! mahja, wel klote............. ow, naar valkenswaard kom je toch wel he? dan ga ik ook namelijk......
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
Ik ga er dan iig niet met de scoot heen.
Of een hele buddy volg gereedschap mee
smile.gif

Of ik zal wel iemand vragen of ie meekomt, maar dat we dan met de auto gaan.
Maar ga jij wel dan?

Greetz

Nee ik ga niet, maar ik ben dat weekend wel in Valkenswaard op de camping staan omdat ik de 12e in Eersel moet zwemmen.
Maar dan kan ik dus niet naar die race.
Jammer, maar het is niet anders.
 
ik snap niet dat mensen zonder een berg gereedschap aan zo'n lange tocht beginnen...Mijn beta was helemaal standaard, en als nog lag me hele buddy vol met een doppenset en nog veel andere troep, ik kon als ik dat wil me hele scooter uitelkaar slopen op straat, superhandig

[This message has been edited by Hebo_NRG (edited 04 June 2001).]
 
Ik heb nu dus wel afgeleerd dat ik m'n gereedschap thuis laat liggen
wink.gif

Voortaan als ik lange afstanden moet rijden, neem ik wel een flinke dopsleutelset en Buzetti sleutels mee
smile.gif
Niet te vergeten van dat bandenplak spul...

Greetz
 
gewoon een prop erin, kun je kopen bij automatrialen zaak, kost 2,50 per prop, en dan moet je er nog een speciaal soort uhm, dingetje bij kopen, kost nie zo duur
 
Je maakt wat mee Daantje!
smile.gif
SR-Fanatic dacht wel effe dattie jou gezien had, maar dat kon dus niet eens
wink.gif


We vonden het ook al vreemd dat we je scoot nergens zagen staan. De races waren wel kewl, vooral de Puch Maxi's
tongue.gif
(op dat moment zaten we effe bij het viaduct een langsrijdende F40 te bewonderen
smile.gif
)

Of Scooterracer en Jorick het geslaagd vonden weet ik niet... Joor reed wel behoorlijk mee in de Std A-klasse.. 7e geloof ik.

Verder niet echt forummers tegengekomen, behalve natuurlijk Razma die pics ging schieten van de MHR Speedake van Gijs Ligtenberg. (Gijs was er dus ook, duh
smile.gif
en ook Martin Sanders met ze NRG)

[This message has been edited by NastroAzzuro (edited 04 June 2001).]
 
Originally posted by Daanje_70MHR:
een of andere droeloe met een NRG MC2 met een Technigas eronder.

Dat was ik
smile.gif
, ownee, heb er een For Race onder
rolleyes.gif
...

Daan, je maakt ook altijd de meest vage dingen mee (ik ook, daar niet van)...

Volgende keer dus gereedschap meenemen...

Greetz.
 
Shit voor je Daniel... Maar ja je kan niet alles hebben... Volgende keer beter toch?
Maar hoezo heb je die NRX er nu onder zitten dan?
 
Damn!
Daan, er wel was een Daan Look-A-Like, dus je was toch nog een beetje aanwezig.
Ik stond achter die gast, maar kon niet precies zien of jij het nou was. Heb die gozer de hele dag niet weer gezien, dus ik heb m gelukkig niet aangesproken ofzo, was wel wat lullig geweest
smile.gif

Ik vond het al zo maf dat je niet belde, maar ja, volgende keer beter!
Ik heb geloof ik wel eens verteld van die gozer waar ook allemaal bouten uit ze scooter waren getrild en daardoor ze hele NRX kromgetrokken was. Hij was vauit Groningen op weg naar Haarlem
smile.gif
Heeft ie onderweg maar een Tecnigas gekocht, en die is nog steeds goed
smile.gif


Verder vond ik het erg cool, jammer dat Mark en Jorick voor onze neus onderuit schoven. Jorick reedt trouwens erg sterk in de bochten. Verder was het lachen toen bij zo'n kerel in eens een van z'n blokophangpunten doorbrak. Had ie zomaar ze blok er scheef onderliggen, zag er echt weird uit. Maybe komen we nog met onze voeten in de Scootin
tongue.gif
Die lui maakten daar namelijk een foto van terwijl ie tegen het hek stond waar wij achter stonden.
Ik had btw echt niet gedacht dat Van Mil zou gaan winnen toen de race enkele ronden bezig was. Hij werd door een aantal lui ingehaald, maar hoe hij daarna terugkwam, grote klasse.
Het was echt super, en 16 juni ga ik zeker weer.
Dan nemen we hopelijk de sprintscooter van Carma mee, kunnen we daar een beetje mee klooien
smile.gif

Ltrz
 
ik liep er dus idd ook ergens rond... dit keer nuchter SR-Fanatic :p

Die duik in de sloot was wel mooi..
het afbrekende blok ook.. :o)
 
Nee ik heb niet naar je gezocht
wink.gif


Nee, wel kut voor je ja. Race was best leuk.

Alleen die klote Expi's zijn geen hol aan. Nou ja, die gaan dan nog wel, maar die andere schakelhokken waren echt saai.

Scooters waren wel gaaf. (Dit was me eerste race.)

Gingen een paar ook hard op hun smoel, mja toch wel geining. (Niemand gewond) 1tje belande in de 1,5 meter lager gelegen gracht.

Valerodney was 19e van de 20 deelnemers
biggrin.gif
 
Back
Top