Lelystad 10augustus

Originally posted by Rolf

De sobw is voornemens in het seizoen 2003 een Supermotard klasse op te starten.
Met Derbi Nederland zijn vergevorderde plannen om het een en ander gestalte te geven.
Er zijn vergevorderde acties om op de wedstrijden zaterdag en zondag 10 en 11 augustus te Lelystad een demo van Supermotard brommers te laten plaatsvinden,zaterdag 10 augustus o.a. met een stuntteam van Derbi.
Het is de bedoeling dat jullie rijders zelf de mogelijk krijgen om op een Supermotard brommer jullie kunsten te vertonen, er zal hiervoor o.a. door Derbi Nederland een aantal Supermotard brommers ter beschikking gesteld worden.
Verdeeld over beide wedstrijddagen zal er meerdere malen in sessies van 10 minuten gereden kunnen worden.
Wij rekenen op grote aantallen rijders en toeschouwers, die van deze unieke gelegenheid gebruik willen maken.
Zodra we alles definitief geregeld hebben, zullen we jullie verder hierover informeren.
Wij wensen iedereen een prettige vakantie toe en tot ziens op de wedstrijden na de zomerstop.


Bron: www.sobw.nl


Waaahh, dit is echt vet! Supermotten is echt kewl! Lekker powerslides enzo. Maar ik hoop wel dat die Supermot klasse dan 70cc wordt want met 50 ga je gewoon waanzinnig achterblijven in koppel. Hmm, maar dan ga ik er ook wel aan denken om mee te doen :)
 
Originally posted by DvD
dan ga je de 11e...is veel leuker dan de 10e8)
kijk, de 11e, dat lijkt me een beter plan, zondag is zowiezo relaxeder....

kan ik tenminste ook gewoon werken.
 
Ik ben er ook, de 11e geloof ik. Is het nou wel op zaterdag EN zondag?

Ik kom met bus met 4 scooters. (Evo Rally, Evo Aerox, Evo Renner en een oude SR Urban Kid)
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Ik ben er ook, de 11e geloof ik. Is het nou wel op zaterdag EN zondag?

Ik kom met bus met 4 scooters. (Evo Rally, Evo Aerox, Evo Renner en een oude SR Urban Kid)
W0ei jou ken ik nog niet :) meeten maar :p

Rolf: Thx, spreek je wel @ msn denk ik :)
 
Originally posted by DvD

dan ga je de 11e...is veel leuker dan de 10e8)

Blijf je daar slapen daniel????? Ik kom iig allebei de dagen, het is ook zover rijden voor mij......15min met de oto, 20 met de scoot:p
Ik heb er zin in, weer lekker vlammen, voor zoverd dat ging:rolleyes:
 
Ik ben er ook wel, tenzij ik geen vervoer heb want vanmiddag komt er een dude naar me scooter kijken en hem ws. ook wel kopen. Me phantom loopt nog niet, en heb niet binnen 5 dagen een nieuwe scooter gekocht, gok ik... Och, kan denk ik wel bij iemand achterop...

grtz Arthur
 
Ja, om b0em te ontwijken:)

Mja, ik ga zaterdag omdat er dan meer bekenden van me racen. En het komt me beter uit ivm tentamen:|
 
Back
Top