R
antonrox said:kan iemand hier even antwoord op geven :+
Razma said:Reacties als dit slaan absoluut nergens op dus... :|
De organisatie zal heus wel uiterste best doen om wat te regelen... en het dan meteen goed te regelen en dan hier de bevestiging te geven
Nee nog niet anders had het hier al lang gestaanantonrox said:kan iemand hier even antwoord op geven :+
Razma said:Reacties als dit slaan absoluut nergens op dus... :|
De organisatie zal heus wel uiterste best doen om wat te regelen... en het dan meteen goed te regelen en dan hier de bevestiging te geven
Bart.T@zipsp said:De meeting duurt van 12:00 tot 17:00 uur op zondag 12 juni 2005
12 uur begint ook de keuring dus? niet wat laat als iedereen dan nog gekeurd moet worden? :X
Timmetje103 said:uhm ligt er mss ergens een grens wat je minimaal motorisch moet hebben zeg maar om te sprinten. Want in de buurt waar ik woon heb ik al verschillende "NRX Boys" horen zeggen dat ze ook wel mee wilde gaan sprinten
Maar ik heb dan bijv stage 6 pro dus mss da ik met iemand dan kan sprinten met gelijke setup ong. (als het waardig genoeg is)
ik heb er iig wel zin in, sprinten of niet
oooooi Tim
X-clusive said:Een tip misschien zeg ik nu iets stoms maar kunne jullie niet iets van een soort kleine tribune rgelen dan kan ik de sprints zelf ook goed zien ben namelijk niet zo groot8P
Timmetje103 said:uhm ligt er mss ergens een grens wat je minimaal motorisch moet hebben zeg maar om te sprinten. Want in de buurt waar ik woon heb ik al verschillende "NRX Boys" horen zeggen dat ze ook wel mee wilde gaan sprinten
Maar ik heb dan bijv stage 6 pro dus mss da ik met iemand dan kan sprinten met gelijke setup ong. (als het waardig genoeg is)
ik heb er iig wel zin in, sprinten of niet
oooooi Tim
})Jesse@SR said:Zoek gewoon iemand op met ongeveer dezelfde setup, het zou idd jammer zijn van de tijd die verloren gaat met het sprinten van die NRX boys, je ken ze bij het keuren wel op dingen pakken misschien
Ja hier ben ik al mee in overleg met InneSlome said:})
@ org. Romeo (Team Boer) heeft mijn msn. Als jullie zelfde keurmeester nodig hebben als Lint, dan hoor ik het wel