De laatste 2 regels gaan nog wel, maar wat er in het begin staat :?Kenzo069 said:vinny mijn madam gaat geen promogirl spelen :d da zal ze wel doen in lelystad als ge ze nodig hebt... iedereen zit nu al achter haar kont aan te lope maar veel succes hebben ze niet :d:d:d ik hoop dat gij daar zijt met een brommerke , wil tina wel eens zien rijden... ze dierf ook niet op mijne rijden !! ik zal er zeker zijn , kappen zijn in een nieuw kleurtje gezet , als vinny mijn bougiekes niet vergeet zal er zeker gesprint wordengroetjes
Raceroxie said:Vet eindelijk is een keertje me vermogen gaan meten*D
Wat worden de prijzen per runs?
Enne beter idd 10 euro per scooter, ik wil ook maybe wel iemand anders laten rijden en dat zou dus anders beetje duur worden:|
nee man de laatste Update was al 22,50 € per run !Tyrone said:denk dat het 10 € per run wordt
AdiozZz
Beerke said:nee man de laatste Update was al 22,50 € per run !
nu weer niet ?GROSSIE said:Wij komen niet meer denk ik:X
SFX Racing said:De prijs wordt €10 euro per run, waarschijnlijk toch de MBV testbank omdat deze inderdaad eerder waren...
Maar dit moet nog afgerond worden.
Verder vraag aan slome (aka bart) of je nou idd de keuring voor ons (en Inne) kan doen, omdat ik je al een week niet meer op msn heb gezien...
PM me hier maar over graag