This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Legale Scootermeeting 12 Juni in Best

Status
Not open for further replies.
Hij is aan het regelen post die net, en jullie gaan nu al over prijzen zeuren. Word in de loop van de week allemaal wel duidelijk neem ik aan.

weet je wat het punt is... niet alleen dat iedereen die op een andermans scooter wil rijden dan die 10 euro moet betalen.... maar ook dat 90% van de mensen daar schijt aan gaat hebben en op een ander stukje wel ff een stukje gaat knallen op die scooter :!

daardoor krijg je dus gevaarlijke situaties

heb je zeker gelijk in, ben ik ook zeer bang voor, en als er dan wat gebeurd heb je altijd gedonder met verzekeringen etc..

Promogirls

vinny mijn madam gaat geen promogirl spelen :d da zal ze wel doen in lelystad als ge ze nodig hebt... iedereen zit nu al achter haar kont aan te lope maar veel succes hebben ze niet :d:d:d ik hoop dat gij daar zijt met een brommerke , wil tina wel eens zien rijden... ze dierf ook niet op mijne rijden !! ik zal er zeker zijn , kappen zijn in een nieuw kleurtje gezet , als vinny mijn bougiekes niet vergeet zal er zeker gesprint worden groetjes

weer voor zondag: zon :w

wel koud

ik stem overigens voor diskwalificatie voor de rest van de dag en indien de ernst groot geacht wordt een diskwalificatie voor een of meerdere volgende sprints. het moet nou gvd maar eens afgelopen zijn met dat gerace in het rennerskwartier :|

afgelopen zondag @ mx in eersel: paar mensen reden in renners kwartier, no pardon {! : inladen en naar huis, tot volgende wedstrijd.

het levert gewoon te vaak te gevaarlijke situaties op. daarnaast, wat doe je in godsnaam op een meeting als je je scoot nog niet eens hebt afgesteld?

warm rijden tot daaraantoe, op een afgesloten stuk. Mensen moeten gewoon weten wat de regels zijn, simpel.

Ik heb me hier al te vaak aan lopen ergeren, nu is het tijd dat er eens serieus wat aan gedaan wordt :|

Je moet je eens voorstellen dat je kleine broertje daar ineens achter een auto uitloop omdat ie daar aan het spelen is, komt er ineens zo'n kleuter op zijn scooter aanblazen die het niet kan laten om niet op het rennerskwartier te rijden en rijdt je broertje het ziekenhuis in, jou dag verpest (je kan immers mee, want dat kleine kutjong heeft begeleiding nodig :X), zou je dat tov vinden?

Nee? Rijdt dan zelf ook niet rond

De laatste 2 regels gaan nog wel, maar wat er in het begin staat :?

Raceroxie said:
Vet eindelijk is een keertje me vermogen gaan meten*D

Wat worden de prijzen per runs?

Enne beter idd 10 euro per scooter, ik wil ook maybe wel iemand anders laten rijden en dat zou dus anders beetje duur worden:|

als wij met de bank komen, denk ik dat het 10 € per run wordt

AdiozZz

Last edited:
De prijs wordt €10 euro per run, waarschijnlijk toch de MBV testbank omdat deze inderdaad eerder waren...
Maar dit moet nog afgerond worden.

Verder vraag aan slome (aka bart) of je nou idd de keuring voor ons (en Inne) kan doen, omdat ik je al een week niet meer op msn heb gezien...
PM me hier maar over graag

mmm jammer..

Inderdaad...

Als die adlers net zo banken, als ze op vorige meetings gedaan hebben, gaat de Storm er dus echt niet op..... |(

Tenzij ik zelf aan het gas mag hangen.....

''tot hoever wil je dat ik m dootrek?''
ik: ''120 daarna zakt ie toch alleen maar in''
hij :'' op de bank gezet en knalt m weer door tot 140 :L''

Status
Not open for further replies.