Legale scootermeeting 11 september Wieringerwerf N-H

DamienTibbert

Well-Known Member
Geachte mede brommer fans,

Hierbij wil ik jullie op de hoogte stellen van de eerste (Legale, dus met vergunningen) meeting georganiseerd door Jongerenwerk Wieringermeer in samenwerking met stichting Kern8.

Locatie: Medemblikkereweg 2, Wieringerwerf (een kaartje van de locatie volgt nog).

Datum en tijd: 11 september 2004 van 13.00 tot 18.00u

Wel aanwezig:

- vergunning en een eigen terrein
- Mooie schakels en scooters (+/- 150 - 200 man)
- Rollerbank (uiteraard boven de 2.2KW !!!)
- IJs- en eettentje voor heerlijke versnaperingen
- Verkoop mogelijkheden 2e hands onderdelen
- Voorlichtings en promotie stands
- mooiste brommer en scooter contest (met leuke prijzen)
- de mogelijkheid elkaars machine te bewonderen

we proberen ook ff een paar motorzaken te strikken voor extra cc's en promo materiaal

Niet aanwezig:

- Bonnen printers (a.k.a. Politie)

ik zit in de organisatie dus als je vragen hebt PM me maar ff of mail.
---------------------------------------------------------------------------------

Geef het aan iedereen die van 2wielers houdt door.

Dus nodig je buurman, buurvrouw, broer, zus, neef, nicht, vrienden of oma uit en kom !!!!!!!!!
 
Advertisement - register to remove this

Hmm niks negatiefs hoor maar ik denk dat dit meer voor een ander publiek is dan de meeste van het forum :), 'Rollerbank tot 2.2kw' , sja... meer voor de mensen met een echte straat scoot dus.

Maargoed, suc6 met de meeting verder ! :)
 
Bas@ICE said:
Hmm niks negatiefs hoor maar ik denk dat dit meer voor een ander publiek is dan de meeste van het forum :), 'Rollerbank tot 2.2kw' , sja... meer voor de mensen met een echte straat scoot dus.

Maargoed, suc6 met de meeting verder ! :)

bas er staat uiteraard BOVEN de 2,2 kw:) lezen:P
 
dieselmaniac said:
bas er staat uiteraard BOVEN de 2,2 kw:) lezen:P


Juist het gaat niet om standaard straat brommers en scooters. De meeste vrijwilligers hebben al aangekaart bij de organisatie dat een smeris bankje niet genoeg is vandaar dat er staat "Boven de 2.2KW".

ik heb er met mijn rs al 1 gesloopt en dat wil ik niet 2x

We proberen aan een testbank te komen die tot 200PK gaat voor het geval er ook motoren willen testen.
 
ik had ook al gebelt naar die gozer maar die zij dat er gewoon een politie rollerbank kwam. en dat er GEEN wedstrijden (sprint's) gereden mochten worden. maja ik kom wel ff langs. toch wel ff leuk het is tog maar zo'n 25km vanaf mijn huis.
 
RS-Vale-46 said:
ik had ook al gebelt naar die gozer maar die zij dat er gewoon een politie rollerbank kwam. en dat er GEEN wedstrijden (sprint's) gereden mochten worden. maja ik kom wel ff langs. toch wel ff leuk het is tog maar zo'n 25km vanaf mijn huis.

(hey man, lekkere vacantie gehad?)

Die politie rollerbank was inderdaad de bedoeling. Maar helaas lieten ze het op het laatste moment afweten.

Wel zijn we momenteel bezig met een mobiele testbank. Hierover later meer.

Ciao DT
 
heeft de politie wel eens vaker last van jah dat ze op het laatst alles afzeggen


lees ffies het top op scootermeetings.nl door als je wilt voor de email verspreiding

oke ajuuu
 
Back
Top