d3c3pt0r said:Alle pijpen zijn illegaal waar geen begrenzing dmv een Trechter die vermogen afknijpt bij de flens zit.
Tegenwoordig zitten ze er standaart in in die pijpen dacht ik zo
E.Stuntin_Sebas said:ligt dr maar aan wat het humeur van de agent is.... en welke je treft...
bij sommige werd de uitlaat op de rollerbank wel in beslag genomen, en bij andere weer niet... ook als je alleen staande werd gehouden voor papier helm controle zitten ze te zeuren dat je die uitlaat niet mag hebben... maaar over het algemeen nemen ze je pijp niet super snel in beslag...
Mechanic said:Gewoon even letten op het Europese keurmerk, Laser heeft dat bijvoorbeeld ook. Op hun site staat zelfs het keuringscertificaat
Wat ik me wel afvraag, als je dat certificaat hebt en je beukt die begrenzer eruit, wat zegt oom agent dan?
Mechanic said:Gewoon even letten op het Europese keurmerk, Laser heeft dat bijvoorbeeld ook. Op hun site staat zelfs het keuringscertificaat
Wat ik me wel afvraag, als je dat certificaat hebt en je beukt die begrenzer eruit, wat zegt oom agent dan?
70manstonzip said:Wel vreemd dan heb laatst een reverse gekocht en die zou ook begrensd moeten zijn alle homologatiepapieren zaten erbij maar hij gaat toch echt rond de 90![]()
70manstonzip said:Wel vreemd dan heb laatst een reverse gekocht en die zou ook begrensd moeten zijn alle homologatiepapieren zaten erbij maar hij gaat toch echt rond de 90![]()