dus jij zou niet naar de keuring gaan? ik snap dat wel want zoiets is natuurlijk altijd spannend, maar om eerlijk te zijn heb ik al flink geinversteerd om een keuring mogelijk te maken.zo heb ik een nieuwe achterspatbord gekocht met reflector omdat deze afgezaagd was,en een nieuwe koplamp gekocht omdat in de oude toch al een gaatje in zat, en de uitlaat die er onder zat toen ik hem kocht was een terugloper en helemaal verroest en die was toch al aan vervanging toe,dus die heb ik vervangen voor een nieuwe sito plus met prop erin.ook heb ik nog nieuwe oranje stuurkapknippers erop gedaan omdat deze die op de scooter zaten toen ik hem kocht toch al kapot waren.
eigenlijk heb ik allemaal nieuwe onderdelen gekocht voor deze scooter die toch al aan vervanging toe waren,dus het kwam me mooi uit.
mijn knipperlichtglaasjes zijn allemaal wit maar de lampjes die erin zitten oranje, volgens de rdw mag dat als het zaakje maar amber geel knipperd.voor de rest is mijn scooter motorisch ook helemaal origineel,rijd erg goed,geen startproblemen en de remmen,banden en met name de voorvork zijn in goede staat.ook de originele kontaktsleutels zitten er nog bij en heb ik geen echte kapschade op een paar krassen en schaafjes na,en nergens speling of uitstekende delen.
ik weet dat deze scooter altijd goed in onderhoud is geweest en ik had al een bevestiging in een brief van piaggio opgestuurd gekregen over uit welk bouwjaar deze scooter is, om naar de keuring toe te rijden kan ik een motortrailer huren bij iemand voor 15 euro.de benzinekosten voor op en neer te rijden gaan me zo'n 25 euro kosten,maar die moet ik dan ook maken om een ander frame te gaan halen.maar denken jullie zo te lezen dat deze scooter een goede kans maakt bij de rdw? of zou je in elk geval een ander frame gaan halen? in vind het in beide gevallen nog maar af te wachten of het lukt.gezien het frame lijkt het mij veel werk en ik zit met de vraag vanwege bouwjaarverschil of alles dan ook precies past, en dan met name de tank.ik heb ergens gehoord dat de tank anders bevestigd zit bij een runner sp tov de eerste (oude)modellen.de sp tank heeft ook meer inhoud en is dus groter
eigenlijk heb ik allemaal nieuwe onderdelen gekocht voor deze scooter die toch al aan vervanging toe waren,dus het kwam me mooi uit.
mijn knipperlichtglaasjes zijn allemaal wit maar de lampjes die erin zitten oranje, volgens de rdw mag dat als het zaakje maar amber geel knipperd.voor de rest is mijn scooter motorisch ook helemaal origineel,rijd erg goed,geen startproblemen en de remmen,banden en met name de voorvork zijn in goede staat.ook de originele kontaktsleutels zitten er nog bij en heb ik geen echte kapschade op een paar krassen en schaafjes na,en nergens speling of uitstekende delen.
ik weet dat deze scooter altijd goed in onderhoud is geweest en ik had al een bevestiging in een brief van piaggio opgestuurd gekregen over uit welk bouwjaar deze scooter is, om naar de keuring toe te rijden kan ik een motortrailer huren bij iemand voor 15 euro.de benzinekosten voor op en neer te rijden gaan me zo'n 25 euro kosten,maar die moet ik dan ook maken om een ander frame te gaan halen.maar denken jullie zo te lezen dat deze scooter een goede kans maakt bij de rdw? of zou je in elk geval een ander frame gaan halen? in vind het in beide gevallen nog maar af te wachten of het lukt.gezien het frame lijkt het mij veel werk en ik zit met de vraag vanwege bouwjaarverschil of alles dan ook precies past, en dan met name de tank.ik heb ergens gehoord dat de tank anders bevestigd zit bij een runner sp tov de eerste (oude)modellen.de sp tank heeft ook meer inhoud en is dus groter