Led Knipperlichten

Jelte_Korevaar

New Member
Hallo iedereen,

Ik heb een Str8 led achterlicht met knipperlicht erin gekocht, nu hoor je t al. Het is dus led. Moet je perse een weerstand tussen de led en normale kabel aansluiten?

Mvg,
Jelte

Advertisement - register to remove this

Een led relais ertussen plaatsen , als de knipperlichten geen loop functie hebben ( audi effect) .
Met het audi effect zit er in het licht al een chip , en moet er 12v dc op komen ( dus relais overbruggen )

Om welke brommer/scooter gaat het eigenlijk?
En inderdaad zoals @trabiarie al vroeg, zijn het gewone knippers of die audieffect knippers?

Indien het laatste gaat het ook niet werken als je het knipperrelais onklaar maakt want dan zou je ook de knippers voor, audi effect knippers moeten zijn.

Om welke brommer/scooter gaat het eigenlijk?
En inderdaad zoals @trabiarie al vroeg, zijn het gewone knippers of die audieffect knippers?

Indien het laatste gaat het ook niet werken als je het knipperrelais onklaar maakt want dan zou je ook de knippers voor, audi effect knippers moeten zijn.
Het gaat om een peugeot speedfight 2, wat is het audie effect??

wat is het audie effect??
De eerste auto's waarbij je dit zag was audi, tegenwoordig hebben meerdere merken auto's dit gekopieerd.

Hiermee bedoel ik dat het lampje niet alleen aan en uit gaat maar meerdere ledjes een soort looplicht effect vormen.

Zoals hieronder dus:

De eerste auto's waarbij je dit zag was audi, tegenwoordig hebben meerdere merken auto's dit gekopieerd.

Hiermee bedoel ik dat het lampje niet alleen aan en uit gaat maar meerdere ledjes een soort looplicht effect vormen.

Zoals hieronder dus:

Net het is gewoon een lampje die aan en uit gaat

Back