Led knipperlichten aansluiten op een scooter waar dit niet standasrd op zit.

alex999

New Member
Hallo,

Ik zit met een vraag, die ik al gezocht heb maar nog geen duidelijk antwoord op heb.
Mijn vrouw heeft een e- sourini (electrische scooter van sourini oftewel agm)
En daar zitten normale knipperlichten op.

Nu hebben wij sinds kort voor mij een special edition van het zelfde merk, en daar zitten dus led knipperlichten op met dagrijlicht en je voelt hem.al aankomen , het eerste wat ze zei was "dat wil ik ook" en daarmee bedoelt ze "jij gaat dat op mijn scooter monteren .

Alleen hoe zit dat met dat knipperlichten relais die moet ik vervangen voor een led versie, maar zijn dat er 4 of is dat er gewoon 1.

En als ik voor de continustroom een draad trek van bijvoorbeeld contact naar led strip moet daar dan een weerstand tussen en zo ja welke.

Heb wel ervaring met elektra en auto's maar niet van ee scooter en al helemaal niet van een chineese e-scooter...

Maar met tips kan ik leren en het aan de praat krijgen.

Groeten alex
 
Advertisement - register to remove this

Alleen hoe zit dat met dat knipperlichten relais die moet ik vervangen voor een led versie, maar zijn dat er 4 of is dat er gewoon 1.
Normaliter zit er maar 1 knipperrelais op.
Maar misschien is het relais al geschikt voor Led, daar kom je alleen achter door even te proberen met het originele relais.

Alleen als je die Audi Style knipperlichten hebt, zit het looplicht/knippersturing soms in de unit zelf.

En als ik voor de continustroom een draad trek van bijvoorbeeld contact naar led strip moet daar dan een weerstand tussen en zo ja welke.
Als die ledstrip 12Volt is, hoeft er niks tussen.
 
Kijk aan zulke antwoorden heb je wat, ik was er zelf ook wel een beetje van overtuigd dat er een relais in zou zitten, het is en blijft een Chinees merk . En ik heb wel raardere ding gezien uit dat land vandaan...

Ik weet wat ik moet bestellen de knipperlichten zijn origineel voor de scooter vanaf een bouwjaar later dus neem aan gewoon 12 volt maar dat zie ik als ze binnen zijn.

En dat relais kijk ik even naar.

Bedankt voor het snelle antwoord
 
Op deze foto zie een led relais, waar het originele relais nog naast zit.
Je hebt een “last onafhankelijk” knipperlicht relais nodig.
 
Back
Top