Led knipperlichten probleem

Hartelijk dank Sparky… fijn weekend
Hoi Vledder, ik heb hetzelfde probleem. Mij is niet duidelijk hoe je het hebt opgelost. Heb een nieuwe spanningsregelaar aangeschaft, weerstanden, knipperlicht relais en ik heb ook een alarm maar die is niet meer nieuw. Ze deden het eerst goed maar nu heb ik dezelfde curen. Ik ben hierom heel benieuwd of je de oplossing weet! Kun je me een appje sturen? Praat wat makkelijker: 0623400342.
 
Hoi Vledder, ik heb hetzelfde probleem. Mij is niet duidelijk hoe je het hebt opgelost. Heb een nieuwe spanningsregelaar aangeschaft, weerstanden, knipperlicht relais en ik heb ook een alarm maar die is niet meer nieuw. Ze deden het eerst goed maar nu heb ik dezelfde curen. Ik ben hierom heel benieuwd of je de oplossing weet! Kun je me een appje sturen? Praat wat makkelijker: 0623400342.


Vledder

New Member · 55
Joined 10 March 2023
Last seen 17 April 2023
 
@Ifriso ,

misschien beter een eigen draadje aanmaken want er wordt heel snel geroepen, "ik heb hetzelfde probleem", maar hetzelfde probleem betekent niet altijd dezelfde oorzaak.

In het nieuwe draadje:
  • Stel je scooter even voor, eventueel met setup en zeker met de elektrische wijzigingen.
  • Wat ging er vooraf aan het probleem?
  • Heb jezelf al iets gemeten/vervangen/geprobeerd?
By the way, nooit persoonlijke gegevens publiceren op internet/fora, telefoonnummer beter even weghalen met de edit-knop onderaan je post!
 
Back
Top