Lasergun legaal?

Bas

Administrator
Staff member
Hej,

als je wordt gecontroleerd met ene lasergun is dat toegestaan? Want een vriend van mij is namelijk aangehouden met 69km/uur waar hij 30km/uur mochtm dus moet voorkomen.

Ik hoorde dus van iemand dat een lasergun verboden was, maar ik dacht dat een lasershield verboden was?
 
Advertisement - register to remove this

een lasergun mag geloof ik niet, maar pin me der niet op vast
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
: (mensen die theo maassen hebben gezien moeten nu lachen
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
)
 
hahahha ja gezien. leuke serie op zaterdag avond 8 uur..... caberet is stoehoer man.
mzzls henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
getunde standaardcilinder,nrx, 17.5 dell,polini vario,polinisnaar,polini airspeed,polini 15/49, polini menbraan,70cc besteld
 
flikker op met je profile

laser gun mag volges mij gewoon, laatst is een vriend van me in A'veen gepakt met ze speedfight, hij reed 80 ofzo, die boete lag gewoon rond de 400,- ofzo
 
Originally posted by tIM:
flikker op met je profile

laser gun mag volges mij gewoon, laatst is een vriend van me in A'veen gepakt met ze speedfight, hij reed 80 ofzo, die boete lag gewoon rond de 400,- ofzo

Politie in Amstelveen??? Ken niet! Maar 1 keer gezien. Voor de rest nooit
wink.gif

ben er trouwens wel een keer achterna gezeten door de cops, maar ik werd niet gepakt, want ik scheurde een woonwijk in
biggrin.gif
 
Volgens mij is in Drente een keer een zaak tegen de lezergun gewonnen. Die rechter keurde het ding af als ongeldig meetintstrument ofzow.
Ik zou het aanvechten als ik jou was....
 
Een piemel uit me klas was gegund met 65 en toen hebben ze hem nog een tyfus eind zonder dat ie het wist [lol hij is echt dom
wink.gif
] gevolgd en toen ie ergens stopte had ie wel mooi 250piek boete.....

[This message has been edited by magicelmo (edited 02 February 2001).]
 
De lasergun is eind 2000 legaal geworden, een lasershield daarintegen mag door niemand gebruikt worden om de laserstraal te laten "afbuigen", mocht je hiermee gepakt worden dan moet je 100% zeker voorkomen.

Maar ik denk dat een scooter niet zo snel gewantrouwd zal worden als er geen snelheid op het apparaat verschijnt door het gebruik van een lasershield, omdat je met een lasergun op een scooter snel kan missen naar het schijnt.



------------------
Beta Ark L.C., 70cc Evo, Yamashi krukas, 22mm Dell'Orto, Malossi Overrange set, Evo 2G, Polini vertandingsset en TP vertand. deksel, Malossi V-snaar enz, enz...
 
Maar 1 ding staat vast, het blijft een schijt land met schijt regels! Ik reed vanmiddag trouwens op m'n scoot zonder helm(stom!) en een maat van mij achterop ook zonder, ga ik links een bruggetje op, wat komt er het bruggetje afrijden?? Juist zo'n bussie met netelenbos hondjes
eek.gif
eek.gif
eek.gif
, maaaaaar die eikels reden gewoon door. Kijk daar kon ik dus wel weer om lachen.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Ik ben ook een keer "gegund"(wat een magolen woord man!). Ik had nog geluk want ik reed achter zo'n onbegrensde runner met technikut en dat ging maar 70. Ik zie opeens van sukkels op de weg stappen met hun hand omhoog (ik dacht eerst nog dat het een nazi meeting was ofsow
biggrin.gif
biggrin.gif
) dus ik dacht : Rollenbank (de rillingen liepen over m'n rug). Ikke gouw m'n begrenser ingeschakeld...mwa te laaat
frown.gif
frown.gif
frown.gif
We waren dus de lul. Het was wel zo'n bijna-pensioen-agent want hij vond 70 "echt heel hard" en dus kregen we "korting" (ja echt waar) hij schreef 60 km op (20 km overtreding dus) en dus was de boete "maar" 180,-.
Maar het is dus wel degelijk legaal. (wordt het tijd om wat Malossi Lasershields aan te schaffen
biggrin.gif
)

mzzl

------------------
Aerox, onbegrenst, Polini Speed Control, Hebo Slipkoppeling, Hebo Gara
 
waar haal je zo´n schield

waar haal je zo´n schield want ik kan op mun brommer geen begrenzer zetten en hij rijd 90 dus eeuh paas me ff een adres of in a´dam of op de zwarte markt of op internet thnx
 
Re: waar haal je zo´n schield

Originally posted by ArcticG
waar haal je zo´n schield want ik kan op mun brommer geen begrenzer zetten en hij rijd 90 dus eeuh paas me ff een adres of in a´dam of op de zwarte markt of op internet thnx

Vraag es bij Scooter City. Zit in A'dam. Kan vrijwel aan alles komen...
 
had laatst ook geluk, wou een auto inhalen, zie die auto remmen, dus ik rem ook, zie ik links van de weg een stel joden staan te lezeren, ik blijf dus maar plakken, en ik dus niet gelezerd, maar moeten ze je niet aanhouden als ze je pakken op een lezergun, volgens mij kun je anders geen boete krijgen.
 
Re: waar haal je zo´n schield

Originally posted by ArcticG
waar haal je zo´n schield want ik kan op mun brommer geen begrenzer zetten en hij rijd 90 dus eeuh paas me ff een adres of in a´dam of op de zwarte markt of op internet thnx

Hoi,

Er is maar 1 adres waar je een lasershield kan kopen:

Stinger in Lisse. Die verkoopt ook de Stinger radardetectors. Dit zijn de allerbeste die op de markt te koop zijn.
Alleen denk ik niet dat het de moeite loont, want je bent al gauw f 1000,- kwijt zonder inbouw
Er is een speciale uitvoering voor op de motor die waterbestendig is.
De lasershields willen ze waarschijnlijk niet meer verkopen omdat het officieel verboden is door de gerechtelijke instanties.....
Je kunt trouwens geen lasershield gebruiken zonder een Stinger radardetector:(

Gewoon goed opletten is goedkoper en veiliger:)

Grtz, Catt
 
Back
Top