Lange benen

quiero

New Member
Weet iemand goeie scooters voor lange benen ik heb nu een zip als ik een scherpe bocht wil nemen komt het stuur tegen mn knie aan dis kan iemand scooters aanraden alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Weet iemand goeie scooters voor lange benen ik heb nu een zip als ik een scherpe bocht wil nemen komt het stuur tegen mn knie aan dis kan iemand scooters aanraden alvast bedankt
Hoi, ik ben zelf 2 meter. En een Vespa vind ik ideaal voor mijn lengte(ik rijd Vespa S), ben nog nooit met mn benen tegen mn stuur aangekomen. bij vorige scooters idd wel vaak dat probleem gehad.

Hoop dat je er wat aan hebt!
 
Ik heb hetzelfde probleem en heb bijna alle scooters die er momenteel verkocht worden uitgeprobeerd. Er zijn er een aantal die net genoeg ruimte geven. Maar de enige die echt voldoende ruimte voor je benen geeft is een Vespa. Ik heb m'n rijbewijs in 1970 op een Vespa gehaald, heb een Vespa GTS300 gehad en rij nu een Vespa Sprint 45 km. Vespa is echt de beste voor een ruime zit. Maar er hangt helaas wel een hoger prijskaartje aan.
 
Het gaat om de beenruimte niet om waar je op zit of wat er achter je aan ruimte zit. En er zijn best wel een paar andere die ook voldoende beenruimte geven en daar zal de Grand-Dink er ook wel eentje van zijn. Maar mijn voorkeur gaat uit naar een Vespa.
 
Mijn voorkeur gaat ook uit naar een Vespa , vooral die Elettrica .
Maar ... als je een bepaalt Budget heb , is een Grand-Dink een hele goede optie , zowel voor Been als berg ruimte , en passagier.
Dat ding lijkt wel een Honda Goldwing :tearsofjoy: , en rijd zeeer Comfortabel.
 

Attachments

  • 20220928_184713.jpg
    20220928_184713.jpg
    426.6 KB · Views: 11
Dat is toch een kwestie van smaak. Ieder zo het zijne, maar ik heb niks met scooters met zo'n onderuit lighouding. Net als een Suzuki Burgman, daar heb ik ook niks mee. Met een Goldwing trouwens ook niet. Maar nogmaals dat is een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten.

Wat natuurlijk wel een dingetje blijft is het budget, want een Vespa is in alles natuurlijk wel stervens duur. Voor het geld van een gemiddelde Vespa met toeters en bellen koop je 2 goede Aziatische scooters.
 
Kwestie van smaak ... helemaal mee eens , zoals ik al zei : mijn "smaak" is een Vespa Elettrica.
Maar voor Comfort en ruimte heb ik een Grand-Dink , bij een club doe ik zo nu en dan mee met een Toer tocht , weet zeker dat je na een flinke Rit pijn in je Reet heb met een Vespa , bij een Grand-Dink niet , plus een berg been en bergruimte .
Voor de "looks" een Vespa ... voor Budget / ruimte en Comfort...een Grand-Dink.
 
Kwestie van smaak ... helemaal mee eens , zoals ik al zei : mijn "smaak" is een Vespa Elettrica.
Maar voor Comfort en ruimte heb ik een Grand-Dink , bij een club doe ik zo nu en dan mee met een Toer tocht , weet zeker dat je na een flinke Rit pijn in je Reet heb met een Vespa , bij een Grand-Dink niet , plus een berg been en bergruimte .
Voor de "looks" een Vespa ... voor Budget / ruimte en Comfort...een Grand-Dink.
Ik zou er graag een keer oprijden! Ver ergens vergelijkbaar qua knie ruimte is ook de kymco people s een aanrader voor lange mensen.
 
Back
Top