Hahaha LoL gister weer ff zon domme kutwout genaait met men begrenzer
Het ging zo:
Ik onderweg naar tandarts was al te laat word ik ook nog es aangehouden door domme wout .. dus ik zo van ik moet naar de tandarts bla bla ... hij ok ik neem papieren mee en jij moet voor 5 uur bij politiebureau komen ... ik ok
Ik kom bij tandarts weg naar woutenbureau, ik rij terrein op zit die motorwout ook weer opeens achter me ... ok ff op de rollerbank ik zo van ik vind et best.
Begin van mijn lulverhaal:
Ja meneer ik heb sinds vorige boete men vario begrenzing erin dus hij moet niet teveel vermogen hebben als het klopt ... Mr. Wout ok we zullen wel zien .. ik vind et goed
.
Scoot op de rollerbank .. froem froem hmmm Mr. Wout kijk nogal
hij komt maar tot de 0,3/0,4 hoe kan dit nou
... stomme wout zit wat op men alarm te drukken denk ik dat et een ab is voor begrenzer
Hij zo van jaa je hebt toch geen begrenzer .. ik neee natuurlijk niet wout ff onder scoot kijken nee geen snelle cilinder enzz .. doe je buddy even open hmm geen verdachte knopjes wout
.
Toen begon ie men lulverhaal te geloven
ja je bent 1 van de weinig die der wat aan doet als je een boete krijgt ... ja dat doe ik ook loser maar niet op jou manier
Hij nog ff lekker bluffen: Als ik je pak met 80/90 dan word er gesleuteld en als we dan een begrenzer vinden ben je de lul dan heb je een veel hogere boete BLaaT
Ik dus weg ik kom thuis oeps ik ben men verzekeringsbewijs vergeten kut
... belt die wout half uur later op men moeder aan telefoon blabla ... uw zoon heeft de scooter nu mooi afgevoerd
...
HAHA LoL Fuck the Police