Ik neem aan dat je de achter vertanding bedoeldWaarschijnlijk de vertanding ... Dink mag makkelijk 8600 RPM draaien ,,
Ik heb al een X7 grams rollen geprobeerd maar toen had ik gelijk een dip erin zitten dus ik zou er beter er een slappere druk veer erin zetten in de hoop dat de snaar lager in de poulie komtJe kan zwaardere rollen proberen .. drukveer kan ook te zwaar zijn , dan komt de Vsnaar niet geheel onderin , dan maak je te veel toeren , maar geen Topsnelheid
Zal dat niet puur met t gewicht en omvang te maken hebben??Ik krijg de New Dink niet sneller als de 60 km per uur (GPS) 69 op de teller
Dit moet toch sneller kunnen lijkt mij
Heeft iemand ideen of is dit het max haalbare voor een 4-takt
En hoeveel toeren kan/mag een 4-takt draaien??
Is nu begrenst op 8000 RPM en dan begint ook het rode gebied
Kleppen gesteld op 0.10 in en uit
Setup
85cc
20mm carb sproeier geen idee maar is groter als mijn 94 van de grand dink
6 grams rollen en een multivar V-snaar is de juiste (729X17.7X30mm)
Originele druk en trekveren
Help?
ZEG JE NU DAT IK DIK BEN?????????Zal dat niet puur met t gewicht en omvang te maken hebben??
ZEG JE NU DAT IK DIK BEN?????????
Dat klop wel hoor 120KG schoon aan de haak
en heb zeker 30 a 40 KG aan gereedschap bij me in de buddybak.
Maar het maakt niet uit voor de snelheid
ook met een lege buddybak ga ik geen streep harder.
En ja een new dink is nu eenmaal zwaarder als bv een zipje maar harder moet toch wel kunnen lijkt mij.
Maar wat brute al aangaf zou een te zware drukveer ook een optie kunnen zijn zodat de snaar ook niet helemaal onderin komt.
Ik ga anders gewoon eens rijden zonder drukveer om te kijken of dat het is
yep bus ligt exact gelijk met de tandjes (of andersom) en snaar zit ook mooi onderinVsnaar goed uit geshimmed : dus liggen de tandjes van de Vsnaar gelijk met de Variobus ??
Late reactie maar dat klopt idd! Was je ondertussen wel achter denk ik hahaen omgeving zwolle geloof ik?
Post automatically merged:
Moet alleen nog een X een ander scherm hebben want deze hoort er niet echt op
Post automatically merged:
Dit noemen ze goud geloof ik
Vind er alleen weinig goud aan zitten qua kleur
En die 35 K zijn die zonder problemen verlopen????
Bij mij staat er nu 26000 op en 1000 met de nieuwe cilinder en carb.
ja en ja hoezo?Zit er op die Grand Dink toevallig een spatbord sticker van Casteelen Hilversum? Dat lijk ik namelijk te zien.
Zo ja, zit er dan ook nog een witte Bike Select sticker in de buddybak wanneer hij zn laatste beurt heeft gehad?
Late reactie maar dat klopt idd! Was je ondertussen wel achter denk ik haha
ja en ja hoezo?
Post automatically merged:
yep
dan denk ik dat jij deze misschien heb klaar gemaakt maar niet hebt onderhouden.De kans is groot dat ik de scooter klaargemaakt en onderhouden heb gezien ik daar heb gewerkt van 2004 tm 2016.
Als je een foto van de sticker hebt kan ik zien of het mijn handschrift is. Er zou dan op moeten staan bij olie “Castrol R4”
Ik zie wel wie hem als laatst op de brug heeft gehad. Toen was ik inderdaad al weg. Aan de sticker achterop te zien heb ik hem destijds wel klaar gemaakt. Leuk om te zien, en vooral wat een toevaldan denk ik dat jij deze misschien heb klaar gemaakt maar niet hebt onderhouden.
Laatste sticker dateert van 2020.
En zoals je kunt zien dateert de scooter uit 2015
View attachment 77475
Post automatically merged:
Ook een onbegrenzde cdi geprobeerd maar heleaas de toeren komen niet boven de 8500 RPM uit (gehoor)
en de toeren teller gaat direct naar de 10000 rpm en blijft daar strk op staan ook stationair dus dat klopt ook niet
helaas maar weer op zoek naar een goede CDI
iemand goede ervaringen met een CDI voor kymco scooters????
en nee niet de originele want die €247 dus echt veel te duur (Zandri)
Kan het me voorstellen dat het leuk is een produkt weer te zien waar je aan gewerkt hebt.Ik zie wel wie hem als laatst op de brug heeft gehad. Toen was ik inderdaad al weg. Aan de sticker achterop te zien heb ik hem destijds wel klaar gemaakt. Leuk om te zien, en vooral wat een toeval