70 cc Kymco Grand Dink 50S

Pimo00

Active Member
zo noodgedwongen een andere setup besteld
ipv een 50 cc wordt het nu 70 cc i.v.m. het trage optrekken van de Grand Dink

Schroefdraad van het bougie gat in de kop was al slecht bij aankoop.
en na een halfjaar is de bougie eruit gedrukt door de compressie. Helaas
en omdat hij ook al een paar warmlopers heeft gehad had ik zoiets alles nieuw.

Maarja vòor weinig geld een complete 50 cc set kopen is niet erg makkelijk terwijl 70 cc ruim voorhanden is.

50 cc te koop alleen cilinder en zuiger boring 39 mm van bv TNT of DMP vind daar maar eens een kop bij en 2-takt en kymco Grand Dink Ze zijn er wel maar dan 40 mm boring dus dat schiet niet op
Bijna niet te doen
En ook het matige wegtrekken vanuit stilstand zal hiermee beter worden
Het enige waar ik niet op uit ben is een hogere top.
Dus waarschijnlijk zal ik weer een varioring plaatsen om de top wat te dimmen
 
Advertisement - register to remove this

als je je 12 MM Carburateur er op houd , tikt die de 70 Km/U aan , Trekkracht neemt enorm toe.
Ik heb ook een Grand-Dink met 70 CC Staan .
Bij mij zit er ook een Sito Plus op.
70 loopt hij al (teller 75) op lang recht stuk en volgens mij zit er een 17 mm op maar weet dit niet zeker
voor de rest blijft de setup hetzelfde
 
Nou 70 cc zit er op en wat een verschil
Trekt lekker en zeer goed op
Top is ook rond de 85 op de teller en dat zal omlaag moeten.

Sproeier is nog steeds 98 en ook de rollen zijn nog steeds 8 gram
Overtoeren geeft hij ook niet dus eigenlijk een goede setup

Helemaal blij

Alleen uitkijken voor rollenbank
 
ik ga het nakijken maar je moet wel ff geduld hebben (5 Ploegendienst)
Het is een keihin dat weet ik wel maar heb nooit echt een nummer gevonden dus zal hem moeten opmeten
Als ik puur naar de sproeier kijk correspondeert een 98 sproeier meer met een 17 dan een 12 mm
Er is erg veel geknutseld aan deze scooter door de vorige eigenaar zelfs de choke zit vast met kroonsteentjes
Dus deze scooter is 1 grote ontdekkings tocht af en toe
 
Back
Top