zo noodgedwongen een andere setup besteld
ipv een 50 cc wordt het nu 70 cc i.v.m. het trage optrekken van de Grand Dink
Schroefdraad van het bougie gat in de kop was al slecht bij aankoop.
en na een halfjaar is de bougie eruit gedrukt door de compressie. Helaas
en omdat hij ook al een paar warmlopers heeft gehad had ik zoiets alles nieuw.
Maarja vòor weinig geld een complete 50 cc set kopen is niet erg makkelijk terwijl 70 cc ruim voorhanden is.
50 cc te koop alleen cilinder en zuiger boring 39 mm van bv TNT of DMP vind daar maar eens een kop bij en 2-takt en kymco Grand Dink Ze zijn er wel maar dan 40 mm boring dus dat schiet niet op
Bijna niet te doen
En ook het matige wegtrekken vanuit stilstand zal hiermee beter worden
Het enige waar ik niet op uit ben is een hogere top.
Dus waarschijnlijk zal ik weer een varioring plaatsen om de top wat te dimmen
ipv een 50 cc wordt het nu 70 cc i.v.m. het trage optrekken van de Grand Dink
Schroefdraad van het bougie gat in de kop was al slecht bij aankoop.
en na een halfjaar is de bougie eruit gedrukt door de compressie. Helaas
en omdat hij ook al een paar warmlopers heeft gehad had ik zoiets alles nieuw.
Maarja vòor weinig geld een complete 50 cc set kopen is niet erg makkelijk terwijl 70 cc ruim voorhanden is.
50 cc te koop alleen cilinder en zuiger boring 39 mm van bv TNT of DMP vind daar maar eens een kop bij en 2-takt en kymco Grand Dink Ze zijn er wel maar dan 40 mm boring dus dat schiet niet op
Bijna niet te doen
En ook het matige wegtrekken vanuit stilstand zal hiermee beter worden
Het enige waar ik niet op uit ben is een hogere top.
Dus waarschijnlijk zal ik weer een varioring plaatsen om de top wat te dimmen