Maar hij wel, want hij heeft mijn blok overgekocht
leuk zo'n Kymco DJ , heb er zelf 2,5 gehad
vind het persoonlijk stoerder als je het met een Kymco blok had opgebouwd
is die voorvelg in verhouding niet erg zwaar?
leuk project man.
oldskoel brommers zijn altijd vet :W
ik neem alleen aan dat je je scooter daar niet de hele dag in die parkeergarage hebt laten staan ?
wel tof hoor
Superkick geworden, ik zie alleen weinig van Domino's pizza style terug maarja boeiend, vet apparaat! Klinkt ook zeer lekker
De scooter komt heel erg bekend voorweet niet waarom :9
Vincent, de scooter staat veilig dus
Suc6 met je plannen, 22pk+ moet toch wel haalbaar zijn?
Dat is een zeer degelijke score:W Leuke kymco ookAlleen die gaten in de beenkap konden wel iets netter, zoals al eerder aangegeven
gek ding he :winner: maar toch super +ralf+ je bent lekker gek zeker dat je dacht: ga effe naar school knallen xDzo geef je het woord snelste scootr van de school een nieuwe betekenis +pippi+:+ nice ding zou idd wel wat meer die pizza delivery stijl doortrekken denk dat het wel lache word dan })
Bedankten domino's styl zal ik dan inderdaad nog goed naar kijken stickers liggen wel al klaar maar ben en er niet zeker van of het mooi word. Dus ga ik nog ff over denken maar bedankt voor je mening
Het is wel een leuk idee hoor van die domino's style, ik vind persoonlijk dat je hem gewoon een mooi kleurtje moet geven ipv blauw met stickers.. maar dat is mijn mening!
vind hem iig erg orgineel
Tering, dat pakeergaragefilmpje is dus wel ff gruwelijk zeg
Dat zou ik ook nog wel een keer willen doen
Verder is het echt een dikke sprinter zeg, succes ermee!
BTW: reclame onderaan het forum nu:
Pizza - Thuisbezorgd.nl
De eten bestelsite. Veilig pizza bestellen maar bijv. ook chinees!
www.thuisbezorgd.nl/DOMINOE+PIZZA
Ja kost weer een hoop geld he en voor mooie scooter heb ik toch meer me aeroxmaar ik denk er zelf ook over is wel mooier inderdaad