Kymco Agility S

nielsom

New Member
Hallo,

Ik heb 4 jaar geleden mijn Vivacity 4T van de hand gedaan maar mis het scooteren toch wel en wil er weer een kopen. De scooter wereld is aardig veranderd sinds ik de Viva kocht. De prijzen zijn absurd gestegen en de varioring eruit halen waarna je veilig op de auto rijbaan rijdt kan niet meer.

Ik wil graag een nieuwe, ruime scooter met 16 inch wielen, 2500-3000 euro, van fatsoenlijke kwaliteit (dat mag dan ook wel he?) Dan kom ik al gauw uit bij Kymco. Ze hebben een nieuw model, de Agility S 16+,ruim en voor een Kymco niet te lelijk. Tot in hoeverre het een volledig nieuwe scooter is weet ik niet, ze vragen er wel meer voor dan voor een Agility 16+.


Ik wil hem bij aankoop door de dealer al aangepast hebben dat hij wel 50-54 km per uur gaat, maar is dat wel mogelijk? Wat software aanpassen kan ik wel bedingen bij aankoop, maar als er ook nog tandwielen verwisseld moeten worden dan wordt het wel een kostbaar geintje.

Is het realistisch om de dealer te vragen hem met 50-54 km op te leveren? en is het geloofwaardig als een dealer dat toezegt?
 
Advertisement - register to remove this

Daar zou ik me geen zorgen over maken om de snelheid.
Overtoeren geeft meer co2 uitstoot bij een begrensde scooter en meer benzineverbuik,
en of er nou wetten zijn of niet de natuur gaat voor.
 
Even een varioring eruit halen is er tegenwoordig niet meer bij. Vooral kymco schijnt lastig op te voeren te zijn.

Je kan nog een Liberty S overwegen. Die rijdt wel 50 gps met een multivar.
 
Back
Top